دریچه خطی

به منظور مکش هوا در سیستم تهویه استفاده میشود.طراحی و ساخت این دریچه طوری است. که هردونقش رابه بهترین شکل درمحیط ایفا میکند. انتقال هوا ازاین دریچه ها کاملا نا محسوس انجام میشود. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب ضمن معرفی یک شرکت تولید کننده دریچه خطی اسلوت به  اشاره به مزایای استفاده از آن میپردازیم.دریچه خطی به عنوان جایگزین مناسبی برای دریچه های اگزوز سنتی عمل میکند وهمینطور امکان دارد ظاهر اتاق را در بعضی از کاربردها بهبود بخشد.

ویژگی های دریچه خطی

دریچه خطی طوری طراحی شدند که هم به عنوان دریچه مکش هوا و هم دریچه دمش هوا استفاده میشوند.. خروج هوادراین دریچه ها مستقیم به پلنیوم باکسی که درپشت بکار رفته بستگی دارد.چون هوایکدست و همگن داخل حجم پلنیوم باکس پخش میشود.

دریچه خطی تهویه صدرا

شرکت تهویه صدرا در زمینه ساخت و تولید دریچه های خطی فعالیت میکند و دارای سابقه وتجربه چندین ساله در زمینه تولید دریچه های خطی میباشد.میتوانید در صورت تمایل به این مجموعه سفارش دهید.

مزایای استفاده از دریچه های خطی

  • تنظیم یکنواخت هوا
  • امکان ساخت به شکل منحنی
  • علاوه برکارایی فنی این دریچه ها میتوان از آن برای زیبا سازی محیط نیزاستفاده کرد.
  • دارای قابلیت نصب درسقف های گچی،انواع سقف کاذب،دیوار و پیشانی سقف کاذب
  • نصب آسان و ساده
  • دارای قابلیت افزایش تعداد شیارهای خروج هوا 10 اسلوت

درپایان

تهویه صدرا،تولید و نصب انواع کانال های های تهویه مطبوع وساخت انواع دریچه هوا ودمپرهای صنعتی را با بهترین متریال ارائه میدهد.این مجموعه بهترین وکیفیت مناسب ترین محصولات مربوط به تهوبه هوا را تولید و به فروش میرساند. ما آمادگی خود را برای دادن بهترین خدمات به مشتریان عزیز اعلام میکنیم.درصورت تمایل به خرید آنلاین و مطمئن به وبسایت رسمی تهویه صدرا مراجعه کنید.

ارتباط تلفنی

تلفن 02166320929

 

09121394935

09351394935

یا میتوانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *