فلاشینگ نما چیست؟!

فلاشینگ نمامحصولی است که برای پوشاندن سطح دیوارها همچون دیواردست انداز بام,جلوی پنجره ها,دیوار هاوحیاط و سطح نمای ساختمان کاربرددارد.

دو ویژگی کاربردی فلاشینگ نما

باعث میشود که نمای روبه رو ساختمان دربرابرعوامل طبیعی مثل برف و باران دوربماند.

موجب زیباسازی نما میشود که میتوان این ظاهر زیبارابارنگ آمیزی فلاشینگ ها بسیاربیشترکرد.

موادی که برای ساخت فلاشینگ استفاده میشود، ازجنس ورق گالوانیزه , روغنی و…ودر ضخامت های متفاوتی است.

قیمت این محصول

 

فلاشینگ نما
فلاشینگ نما ساختمان

گاتر به ورقی گفته میشود که موجب ایجاد پوششی بین ساندویچ پنل ها مثل ساندویچ پنل های سقفی و دیواری و سردخانه ها و پوشاندن تیزه تاج و زیر تاز که زیر خط الراس و القعر جهت جلوگیری از نفوذ آب و به چندشکل هوابند.درزبندمیباشد. همچنین برای زیبا سازی پنل استفاده میشود.

همینطور فلاشینگ قاب و پنجره نیز برای زیبا سازی ساندویچ پنل استفاده میشود. ابعادمقاطع فلاشینگ نماهابه اندازه نهایی کار شده بستگی داردکه  متفاوت است.

همچنین میتوان به این نکته اشاره کرد.که جنس فلاشینگ ها به نسبت گالوانیزه یا روغنی بودن آن با احتساب ضخامتشان با یکدیگرتفاوت دارد.

 

فلاشینگ نما ساختمان
فلاشینگ نما

مزایای خریدفلاشینگ نما:

فلاشینگ نما ویژگی های بسیارخوبی دارد،مانند:

۱. باعث میشودکه نمای روبه رویی ساختمان دربرابرعوامل طبیعی مثل برف و باران دوربماندو آسیب میبیند و تخریب میشود.

۲.موجب زیبا سازی نمای ساختمان میشود.که می توان با رنگ آمیزی زیبایی فلاشینگ نماها راچندین برابرکردوجلوه ی  بسیار جالبتری رابه ساختمان بخشید.

۳. این ابزارموجب محافظت از نمای زیرین میشودو ازفرسایش و نابودی ساختمان جلوگیری میکند.

۴. موجب ایجاد نمای جدیدی میشود.

۵. ایجادالمان طرح دار زیباو جدید و مدرن روی ساختمان که تاثیر به سزایی درجلوه ساختمان دارد.

۶.ازهمه مهمتر موجب افزایش چشمگیرطول عمر نما میشود.

انواع فلاشینگ نما

فلاشینگ پنجره
پشت بام
طرح دار
ورق كاری
تاج
زیرتاج
زاویه دارکج

فلاشینگ دیوار و پنجره

راهکار اساسی برای جلوگیری ازورودباران به محیط مسکونی و پایه پنجره را میتوان با استفاده ازفلاشینگ پنجره جواب دادودرکناراش با استفاده از نمای فلاشینگ می توان چهره و زیبایی نما را به طرزچشمگیری زیاد کرد و از لک شدن پنجره ها موقع بارش باران جلوگیری کرد.
استفاده از نمای فلاشینگ پنجره در نما یکی از متداولترین موارداستفاده ازاین خدمات میباشد چون با نصب این ورقهااز برخورد قطره باران با پنجره و ورود آن به ساختمان جلوگیری کرد.

ضخامت فلاشینگ ساختمان

این محصول با توجه به محل استفاده و کاربرداش ضخامت‌های مختلفی دارد.انتخاب ضخامت مناسب برای فلاشینگ توسط متخصصان این کار انجام میشود.

متریال مورداستفاده

این وسیله باتوجه به کاربردی که دارد با متریال و جنس‌های مختلفی ساخته میشود.معمولا برای ساخت  این سازه‌ از ورق‌های رنگی و گالوانیزه،رنگ کوره یا الکترواستاتیک، ورق سیاه روغنی، ورق فولادی ضد زنگ و ورق آلومینیومی استفاده می‌شود. هرچه میزان مقاومت ورق‌ها و میزان توانایی در عدم نفوذ آب بیشتر باشد، کیفیت فلاشینگ ساختمان بیشتر خواهد بود.

نتیجه گیری:

اگرقصد ساخت یک ساختمان جدید دارید و یا نمای آسیب دیده یک خانه یا محل مسکونی را تعمیرمی‌کنید، باید ساختاری ایمن برای محفاظت ازنما ایجاد کنید. که راهکاری عالی و کاربردی برای این مورد تهیه فلاشینگ نمااست.که باعث محافظت ازنمای  خانه در مقابل نفوذ رطوبت،باران، و… میشود.
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشدو توانسته باشید اطلاعات سودمندی را در خصوص فلاشینگ نماهای ساختمان کسب کرده باشید. درصورت تمایل به گرفتن مشاوره قبل ازخرید این محصول از مجموعه تهویه صدرا میتوانید با ما کارشناسان ما در ارتباط باشید و با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.ویا به به صوذت حضوری به دفتر ما مراجعه کنید.

تلفن 02166320929

آدرس:تهران بازار آهن شادآباد بهاران ۲ مجتمع کوثر بلوک ۳۸ پلاک ۲۴۴

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *