فلاشینگ نما

فلاشینگ نما،گزینه مناسب دراجرای نمای.یک.ساختمان است.بااستفاده.از فلاشینگ نما،خیلی راحت میتوان نماراباتوجه به معماری به خصوص،پوشش داد.بطورکلی فلاشینگ نما،یک نوع

پوشش فلزی برای سطح خارجی ساختمان است. فلاشینگ نما درمقابل عوامل محیطی محافظت میکند.همچنین زیبایی سازه رابه.طورمداوم.حفظ.میکند.فلاشینگ نمابه.عنوان ابزاری.جهت آب بندی نمای.ساختمان به کارمیرود.درادامه اطلاعات سودمندی درخصوص فلاشینگ نما.بدست می آورید.

کاربردفلاشینگ نما

معمولا فلاشینگ نما را به آخرین بخش فلزی و زیر صفحات شیروانی نصب می کنند تا از ورود آب به سازه شیروانی جلوگیری نموده و زیبایی نما را نیز در بر داشته باشد.

از نظر کاربرد، انواع فلاشینگ متفاوت می باشند به طوری که فلاشینگ روی دیوار برای جلوگیری از ورود برف و باران بوده که از ورق روغنی و رنگی در ضخامت های گوناگون استفاده می شود.دیگر نوع فلاشینگ برای نمای پیشانی ساختمان بوده و همچنین برای پوشش سقف نورگیر نیز از فلاشینگ هایی با جنس پلی کربنات با فایبرگلاس استفاده میشود.

و امادیگرنوع این ورق هاکه برای محوطه سربازپارکینگ وآلاچیق مورداستفاده قرار میگیرد،رنگی است.

 

در جداکننده های داخلی محوطه های اداری،ورزشی نیزازساندویچ ‌پانل به عنوان فلاشینگ استفاده میکنند. فلاشینگ ساندویچ پانل ازاین ورقها بوده که برای زیبا شدن ساختمان استفاده میشود.

انواع فلاشینگ نما

هلالی،پله دار،نمای آیینه،ساندویچ پنل،90درجه یوشکل،سه پله،تاج،نبشی است.

مواداستفاده شده درفلاشینگ نمای ساختمان

معمولا این سازه را از ورق گالوانیزه، ورق سایه روغنی و ورق آلومینیومی طراحی و اجرا می کنند. البته که اگر بحث قیمت برای شما خیلی مهم باشد پیشنهاد ما اجرای فلاشینگ نماساختمان از جنس ورق سیاه روغنی است.اگربرایتان کیفیت اهمیت دارد،ورق آلومینیومی بسیار عالی است.

نتیجه گیری

برای سفارش و مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر راجع به فلاشینگ نما با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *