قرنیز فلزی تهویه صدرا

قرنیزفلزی تهویه صدرا،قطعه ای است با ارتفاع کم که بصورت نواری در پای دیوارها و خط تقاطع دیوار و کف ساختمانها اجرا میشود. قرنیزهاموجب زیبایی و جلوه بخشی بیشتر به این خط تقاطع میشوند،همچنین با جلوگیری ازانتقال رطوبت کف فضاها به گچ کاری دیوار و برخورد اشیاء به نازک کاری دیوارها،موجب جلوگیری ازآسیب رسیدن به آن میشوند.قرنیزهای جدید از مصالح متفاوتی مثل چوب،پلاستیک، شیشه،PVC و MDF ساخته ودربازاربه فروش میرسندو با توجه به جنس آن،روش نصب قرنیزها تفاوت دارد.

روش نصب قرنیزها

این قرنیز با توجه به جنس و  مصالح، به روشهای مختلفی نصب میشود.میتوان آنهاراتوسط دستگاه منگنه کوب به دیوار پشت دوخت و در بعضی مواقع،اگر قرنیز سنگی بود،بادوغاب سیمانی،به دیوارچسباند. اگر دیوار پشت کارگچی باشدوقرنیزهاچوبی یا MDF امکان استفاده از روش اول وجود دارد و اگر از جنس دیوار شکننده باشد، بایدازچسب استفاده شود.
درزمان نصب قرنیز به این نکته دقت کنید که مقاومت چسب باید زیادباشد وراحت قرنیزازدیوارجدانشود و رنگ چسب استفاده شده با رنگ قرنیزهماهنگ باشد یا از چسب بی رنگ استفاده شود که باعث کثیفی کار نشود.

قرنیزها چه کاربردی دارند؟

کمک به زیبایی جلوه دیوارها

رفع ایرادهای دیوار

جلوگیری ازایجاد رطوبت

ایجاد مقاومت دیوار

افزایش طول عمرکفپوش‌ها

نکات مهم درخریدقرنیز

علاوه بر متریال مختلفی که در ساخت آنها استفاده می‌شود، این محصولات،رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارند. انتخاب رنگ بسیاراهمیت دارد. هنگام خرید، روش هایی برای انتخاب رنگ مناسب وجوددارد:

  •  رنگ آن را همرنگ کف انتخاب کنید.
  •  انتخاب رنگی پر رنگ‌تر از رنگ کفپوش است
  •  رنگ خنثی مانند سفید انتخاب کنید.
  • رنگ‌های متضاد با رنگ دیوارهم گزینه خوبی است.
  • روش دیگر این است که آن را با رنگ  اجزای تزئینات داخلی ست کنید.

نکات ضروری دیگر :

  • قرنیز لوکس یکی ازاین  وسایل تزئینی است که اخیرا توجه بسیاری به آن میشود.دراین نمونه‌ها تزئینات متعددی طراحی شده‌ که هماهنگ با دکوراسیون کلاسیک میباشند.
    مانند آن است که روی آنهاخراطی انچام شده باشد. تنوع رنگی زیادی دارند. مدل‌های کلاسیک مثل قاب تابلوی بسیارزیبا،خانه شما را بسیارزیبا جلوه میدهد فضا را به طرز چشمگیری ارتقا میبخشد.
    اگر بودجه‌ کافی دارید،توصیه می‌کنیم که حتماً از این مدل‌ها نیزدربازاردیدن کنید.
  • قرنیزهای چدید طراحی مینیمال دارند.ساده وزیبا هستند. و درعین حال ظرافت بسیاری در تکمیل  دکوراسیون داخلی شما دارند.

نتیجه گیری:

امیدواریم با خواندن این مقاله به اطلاعات سودمندی درباره نکات مهم خرید قرنیز فلزی دست یافته باشید.ممنونیم که تا انتهای این نوشته باماهمراه بودید. برای کسب اطلاعات دقیق تردرخصوص خرید قرنیز فلزی اصل و باکیفیت و همچنین خریدآن به قسمت محصولات وبسایت معتبرو رسمی تهویه صدرا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *