در اکثر ساختمان‌ها و فضاهای بسته برای توزیع هوا از دریچه کولر استفاده می‌شود. این دریچه‌ها در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که یکی از پرکاربردترین آن‌ها دریچه اسلوت می‌باشد. این دریچه به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و خوردگی مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد.

 این محصول باتوجه به سلیقه و شرایط محیطی مدل‌های متفاوتی دارد که هر مدل بستگی به مکانی که در آن قرار دارد دارای مزایای متعددی می‌باشد. یکی از کاربردهای این دریچه می‌توان به استفاده در محیط‌های مرطوب و ارتفاع زیاد اشاره کرد.

قیمت دریچه اسلوت در گروه تنظیم تهویه صدرا، با توجه به کیفیت و مدل‌های آن تعیین می‌شود.

ما در این مجموعه، این نوع دریچه را با کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شما مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت دریچه اسلوت، مزایا و انواع آن بپردازیم.

مشخصات دریچه اسلوت (اسلات)

مشخصات دریچه اسلوت (اسلات)

یکی از پرطرفدارترین دریچه‌های خطی هوا دریچه اسلوت است. این نوع دریچه از ظاهر زیبایی برخوردار است که در مکان‌هایی مانند: هتل‌ها و ساختمان‌های لوکس، دفاتر اداری، ساختمان‌های تجاری و سالن‌های ورزشی و غیره کاربرد بسیاری دارد.

این دریچه را در طول‌های بلند تولید و عرضه می‌کنند. همچنین دارای بیشترین ارتفاع برای هوادهی تا 5 متر می‌باشد و می‌توان آن را در داخل دیوار یا پیشانی سقف کاذب و روی سقف نصب کرد.

جنس این نوع دریچه آلومینیومی است. به همین دلیل جهت تامین بار حرارتی و هوای رفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دریچه از پوشش کوره‌ای الکترواستاتیکی سفید یا مشکی با ضخامت 60 به بالا در رنگ‌های ساده و چرمی ساخته می‌شود.

تولید و عرضه این دریچه رابطه‌ مستقیمی با درخواست سفارش شما دارد، یعنی هرچه شما سفارش بیشتری داشته باشید دریچه به طبع آن بیشتر تولید خواهد شد.

دریچه اسلوت جزو هوای رفت محسوب می‌شود ولی برای حفظ هماهنگی در طراحی خط برگشت هم استفاده می‌شود.

این دریچه دارای قابلیت‌هایی مانند: توزیع هوا با قابلیت جهت‌دهی به سلیقه خود، امکان استفاده از دمپر برای پخش‌ هوای خروجی از فن‌کوئل‌ها و همچنین قابلیت نصب به صورت یکپارچه در طول نامحدود می‌باشد.

این محصول یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین دریچه خطی است که در انواع و قیمت مختلفی توسط شرکت تنظیم تهویه صدرا تولید و عرضه می‌شود.

استفاده از این نوع دریچه مزایای متعددی دارد که در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از دریچه اسلوت

مزایای استفاده از دریچه اسلوت

دریچه اسلات باتوجه به شکل ظاهری، جنس بدنه و محل‌های نصب از مزایای بسیاری برخوردار است که برخی از اصلی‌ترین مزایای این دریچه عبارت‌اند از:

  • تغییر حالت به شکل نیم‌دایره و دایره
  • قابلیت نصب در گوشه‌های ساختمان
  • افزایش زیبایی در محیط داخلی ساختمان
  • محل‌های نصب مختلف مثل: سقف گچی، سقف کاذب، دیوار و پیشانی سقف
  • قابلیت افزایش تعداد اسلات و شیار
  • تولید در مدل‌هایی مانند: یک سربسته، دو سربسته و دو سر باز
  • نصب آسان و بی‌دردسر
  • مناسب بودن قیمت دریچه اسلوت و با کیفیت بودن آن
  • تنظیم جریان هوا به شکل مطبوع
  • نصب بر روی پلنیوم باکس

همانطور که بیان کردیم این نوع دریچه مزایای بسیاری دارد که به راحتی می‌توانید از این نوع دریچه برای منازل و محیط‌های کازری و غیره استفاده نمایید.

انواع دریچه اسلوت و قیمت آن

انواع دریچه اسلوت و قیمت آن

قیمت انواع دریچه هوای اسلوت باتوجه به شکل ظاهری و مواد اولیه استفاده شده در آن تعیین و مشخص می‌شود. وجود تیغه‌های موجود در آن باعث تنوع این نوع دریچه می‌شود.

به عبارت دیگر اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جدا کننده در بین آن‌ها باشد دریچه دو اسلوت تولید می‌شود. اگر هم تعداد شیارهای هوا به عدد 3 برسد دریچه 3 اسلوت طراحی می‌شود.

همچنین تعداد شیارهای هوا این نوع دریچه در حداکثر خود به عدد 10 ختم می‌شود. این نوع دریچه می‌تواند در حالت قوس‌دار هم تولید شود و باعث افزایش زیبایی نمای بصری خواهد شد.

به طورکلی دریچه هوا می‌تواند تا 8 اسلات تولید ‌شود،گاها هم به 10 برسد. هرچه تعداد شیارها افزایش یابد قیمت دریچه اسلوت هم به طبع آن به دلیل وجود مواد اولیه بیشتر افزایش خواهد یافت.

شیوه نصب این دریچه

شیوه نصب دریچه اسلوت

این نوع دریچه‌ها نصب بسیار آسانی دارند. شیارهای موجود، در فاصله 20 الی 25 میلی‌متری بر روی دریچه قرار می‌گیرند. قیمت دریچه اسلوت در قطعه‌های 3 متری و سفارشی تولید و عرضه می‌شود و در نهایت در محل مورد نظر توسط نصاب، نصب می‌گردد.

در صورتی که این دریچه در طرح قوس‌دار (منحنی) تولید شود، دیگر امکان ساخت پره‌های داخلی و دمپر کشویی وجود ندارد.

دریچه هوا اسلوت

قیمت دریچه هوا اسلوت

قیمت این دریچه هوا در مدل‌های مختلف، متغیر است. هرکدام از دریچه‌ها قیمت آن بستگی به عواملی دارد که عبارت‌اند از:

  • تعداد لاین‌های اسلات و شیار
  • اندازه
  • متراژ کل
  • طول و عرض دمپر
  • جنس به کار رفته
  • شکل ظاهری
  • مواد اولیه
  • نوع رنگ به‌کار رفته

همانطور که بیان کردیم عوامل مختلفی در قیمت دریچه اسلوت تاثیرگذار‌اند. در قدم اول برای تعیین قیمت این دریچه؛ میزان متریال استفاده شده در یک محصول نقش بسیار مهمی در قیمت‌گذاری آن دارد.

اگر می‌خواهید خریدی به صرفه و با کیفیت داشته باشید، می‌توانید این محصول را از شرکتی معتبر مانند گروه تنظیم تهویه صدرا خریداری نمایید.

این مجموعه، این دریچه را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در فرم تماس، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سوالات متداول

ممکن است حین خرید این محصول برای مشتریان سوالاتی پیش‌آید، که در ادامه به پاسخ برخی از این سوالات پرتکرار خواهیم پرداخت. این سوالات عبارت‌اند از:

  1. چگونه یک دریچه مناسب انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید با استفاده از مطالب ارائه شده و کسب مشاوره از مجموعه تهویه صدرا انتخاب مناسبی جهت خرید دریچه داشته باشید.

  1. چه عواملی می‌تواند بر قیمت دریچه اسلوت تاثیر بگذارد؟

عواملی از قبیل: متراژ، مواد اولیه، رنگ و جنس می‌تواند بر قیمت تمام شده‌ این دریچه تاثیر بگذارد.

  1. از این نوع دریچه در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

این مدل دریچه برای فضاهایی با ارتفاع 5 متر استفاده می‌شود. به همین دلیل در مکان‌هایی مانند: هتل‌ها و ساختمان‌های لوکس، دفاتر اداری، سالن‌های ورزشی کاربرد دارد.

  1. در کجا می‌توان این نوع دریچه را نصب نمود؟

می‌توان این نوع دریچه را در داخل دیوار، روی سقف یا پیشانی سقف کاذب نصب کرد.

  1. جنس دریچه اسلوت چیست؟

به دلیل تامین بارحرارتی و هوای رفت و برگشت این دریچه از پوشش الکترواستاتیکی و جنس آلومینیومی ساخته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *