امروزه به دلیل وجود تنوع در ساختمان‌سازی، دریچه‌ها و سیستم‌های تهویه را در انواع مختلفی طراحی می‌کنند. که بتوان از آن‌ها در همه ساختمان‌ها بهره برد.

حتی دریچه‌هایی متناسب با مکان‌های بزرگ و یا راهروهای طولانی طراحی شده‌اند. استفاده از این دریچه‌ها به راحتی موجب جریان هوا در محیط می‌شود.

دریچه خطی 90 درجه یکی از انواع دریچه‌ها است که متناسب با تامین هوای رفت و برگشت ساخته شده است. ما در گروه تنظیم تهویه صدرا این دریچه را با استفاده از متریال مختلف و رنگ‌های متنوع، با بالاترین کیفیت طراحی کرده و با قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات، قابلیت‌ها، کاربردها و… دریچه خطی 90 درجه بپردازیم.

دریچه خطی 90 درجه

دریچه خطی 90 درجه

دریچه خطی 90 درجه، به دریچه‌هایی گفته می‌شود که، پره‌های آن دارای زاویه 90 درچه با قاب دریچه هستند. این مدل از دریچه، برای تامین هوای رفت و برگشت کاربردی است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکان نصب این مدل از دریچه، داخل دیوار، سقف کاذب و یا در سقف معمولی می‌باشد. دریچه‌های خطی 90 درجه، در صورتی که طول آن‌ها بیشتر از عرض باشد، شکل بهتری دارند.

در این دریچه‌ها به علت وجود پره‌های ثابت 90 درجه، هوا به صورت مستقیم پرتاب می‌شود و امکان تغییر دادن مسیر هوا در جهت‌های مختلف غیر ممکن است.

این دریچه با استفاده از پرچ بر روی قاب مخصوص نصب شده و برای انواع سقف‌های گچی، سیمانی، آجری، چوبی و… قابل استفاده هستند.

قابلیت‌های دریچه خطی

قابلیت‌های دریچه خطی 90 درجه

دریچه خطی 90 درجه از جمله دریچه‌هایی است که دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید انتقال هوا به صورت یکطرفه انجام شود، می‌توانید از این مدل دریچه استفاده کنید. از جمله قابلیت‌های دیگر این دریچه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش و انتقال هوا به صورت یک طرفه
  • بدون وجود هیچگونه محدودیت در ساخت
  • امکان استفاده از دمپر به منظور تنظیم هوا
  • موردی مناسب برای پخش هوای خروجی از فن کویل‌ها
  • موجب ایجاد افت فشار کم
  • قابل ساخت از جنس پروفیل آلومینیوم
  • ساخت به صورت یک یا چند تکه

با توجه به موارد فوق، شما نیز شرایط مکان و موقعیت خود را در نظر گرفته و بهترین مدل را انتخاب نمایید. در صورتی که تمایل به سفارش این مدل از دریچه را دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

موارد کاربرد دریچه خطی

موارد کاربرد دریچه خطی 90 درجه

دریچه‌های خطی 90 درجه، با توجه به ساختاری که دارند، در مکان‌های مختلفی دارای کاربرد هستند. از جمله موارد کاربرد این دریچه‌ها، می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختمان‌های اداری و تجاری
  • مکان‌های شیک و لوکس
  • مکان‌هایی با ارتفاع سقف بیش از 4 متر
  • قابل نصب بر روی دیوار، سقف کاذب و معمولی

در صورتی که دریچه خطی 90 درجه، متناسب با مکان و موقعیت شما است، می‌توانید نسبت به ارائه مشخصات و سفارش اقدام نمایید.

بهترین شرکت جهت تهیه دریچه

بهترین شرکت جهت تهیه دریچه خطی 90 درجه

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های زیادی در زمینه ساخت دریچه‌ها فعالیت دارند. به همین جهت بهتر است قبل از اقدام به سفارش، نسبت به معتبر بودن شرکت، اطمینان حاصل نمایید.

یک شرکت معتبر، از بهترین متریال جهت ساخت تجهیزات خود، از بهترین متریال و وسایل درجه 1 بهره می‌برد. همچنین همکاری با استادکاران مجرب نیز از جمله مواردی است که بر روی کیفیت نهایی کار موثر است.

ما در گروه تنظیم تهویه صدرا، با استفاده از بهترین متریال، تحت نظارت مهندسین حاذق و مجرب، اقدام به تولید سیستم‌های تهویه، انواع دریچه‌ها و… می‌نماییم.

در این شرکت امور نصب سیستم‌های تهویه و دریچه‌ها نیز به صورت حضوری در شهر تهران انجام می‌شود. جهت ثبت سفارش دریچه خطی 90 درجه می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با ما در ارتباط باشید.

قیمت دریچه

قیمت دریچه خطی 90 درجه

از عوامل موثر بر قیمت این دریچه می‌توان به جنس، ابعاد، رنگ و… اشاره کرد. البته در شرکت ما برای متراژهای بالا، تخفیفات عالی در نظر گرفته شده است.

متاسفانه برخی شرکت‌ها، دریچه‌ها را با استفاده از متریال نامرغوب می‌سازند و در نهایت فرد خریدار ناچار باید بعد از مدتی کوتاه، اقدام به تعویض سیستم تهویه کند که این امر بسیار هزینه‌بر و زمان‌بر است. به همین جهت، توصیه می‌کنیم با شرکت‌های معتبر همکاری داشته باشید.

ما در گروه تنظیم تهویه صدرا، انواع دریچه‌ها و دریچه خطی را با استفاده از متریال درجه یک و با قیمت مناسب تولید می‌نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موچود در صفحه، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول  

  • دریچه خطی 90 درجه با چه جنس‌هایی قابل سفارش است؟

این دریچه معمولا با جنس‌های پلاستیکیpvc  و abs، گالوانیزه، آلومینیوم و چوب ساخته می‌شود. که شما می‌توانید براساس دیزاین ساختمان، آب‌وهوای منطقه و… نمونه مناسب را سفارش دهید.

  • قیمت این دریچه چقدر است؟

برای اطلاع یافتن از قیمت روز دریچه‌ها، بهتر است که مشخصات دقیق مد نظر خود را همانند: ابعاد، جنس و رنگ انتخاب نمایید. سپس با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید تا قیمت را به شما اعلام نمایند.

  • آیا پره‌های این دریچه قابلیت تغییر دارند؟

پره‌های این دریچه به صورت 90 درجه ثابت بوده و امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد. به همین جهت هوا به صورت مستقیم پرتاب شده و جریان می‌یابد.

  • برای ساختمان‌های اداری هم می‌توان از این مدل دریچه استفاده کرد؟

به طور کلی برای ساختمان‌های بزرگ و با سقف‌هایی به ارتفاع بیشتر از 4 متر، می‌توان از این دریچه استفاده کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *