طراحی،-تولید-و-اجرای-انواع-دریچه-هوا

طراحی، تولید و اجرای انواع دریچه هوا

دریچه‌های تنظیم هوا دارای چه نوعی هستند؟ از چه متریال‌هایی ساخته می‌شوند؟ کدام دریچه برای هر ساختمانی مناسب است؟ آیا جنس و سایز دریچه تنظیم هوا در کیفیت هوای مطبوع تأثیری دارد؟ امروزه سیستم تنظیم و تهویه‌مطبوع در ساختمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مقصد نهایی تمامی سیستم‌های کانال‌کشی به دریچه‌های تنظیم هوا ختم می‌شود. دریچه تنظیم هوا مقصد و تحویل‌دهنده هوای مطبوع در محیط است. این دریچه‌های تنظیم هوا دارای انواع مختلفی هستند. شما هر نوع سیستم انتقال هوایی که بخواهید راه‌اندازی نمایید، دریچه درخور و شأن نیاز شما در صدرا موجود است. ازطرفی سیستم کانال‌کشی بدون دریچه تنظیم هوا عملاً کاربرد چندانی نخواهد داشت و سیستم ناقص تلقی می‌شود. در چنین حالتی از هوای مطبوع چندان لذتی نخواهید برد. با پیشرفت در عرصه ساخت‌وساز و سیستم‌های تهویه ساختمان‌ها دریچه‌های تنظیم هوا نیز اهمیت ویژه‌ای یافتند. در ادامه با ما همراه باشید تا با طراحی انواع دریچه تنظیم هوا تا نصب آنها توسط صدرا آشنا شوید.

دریچه تنظیم هوا چیست؟

دریچه‌های تنظیم هوا در واقع دریچه‌هایی برای تنظیم جهت و میزان وزش هوای مطبوع در ساختمان‌ها هستند. از عمده وظایف دریچه تنظیم هوا می‌توان به کنترل جهت و سرعت باد اشاره نمود. سیستم کانال‌کشی و انتقال هوای مطبوع در ساختمان‌ها در نهایت به یک دریچه درون محیط موردنظر ختم می‌شود. این دریچه‌ها در اشکال و از جنس‌های گوناگونی ساخته می‌شود. هر کدام دارای کاربردهای مختلفی هستند. گاهی این دریچه‌ها نیز نقش محافظ را ایفا خواهند کرد. دریچه‌های تنظیم هوا در قسمت‌های مختلفی از ساختمان مانند دیوار، روی زمین یا سقف نصب می‌شوند. دریچه تنظیم هوا به طور معجره آسایی به تنظیم و توزیع هوای مطبوع کمک خواهد کرد.

0:00
0:00

مزایای استفاده از دریچه تنظیم هوا

نصب دریچه‌های تنظیم هوا در واقع ساده‌ترین راه برای تنظیم و بهبود هوای مطبوع داخل ساختمان است. دریچه‌های تنظیم هوا از اجزای مهم در سیستم انتقال هوای ساختمان محسوب می‌شوند. این دریچه‌ها بر اساس نوع سیستم تهویه و اندازه موردنیاز کانال‌ها انتخاب می‌شوند. از مهم‌ترین مزایا و اهمیت نصب دریچه تنظیم هوا عبارت‌اند از:

تهویه هوای محیط

در مرحله اول این دریچه‌ها هوای داخل محیط موردنظر را بهبود خواهند بخشید. یعنی استفاده از آنها به طور معجزه‌آسایی در کیفیت هوای داخلی ساختمان مؤثر هستند. از طریق آنها هوای تازه و مطبوع توسط سیستم‌های تولیدکننده هوا وارد محیط می‌شود. همچنین از طریق خود همین دریچه باز هوای نامطبوع و آلوده نیز از محیط خارج خواهد شد. همین امر سبب تهویه و بهبود کیفیت هوای محیط خواهد شد.

تعادل دمایی در محیط

ایجاد تعادل دما و هوای مطبوع نیز از جمله مهم‌ترین مزایا و اهمیت استفاده از دریچه تنظیم هوا است. این دریچه‌ها هوا را به یک‌میزان داخل محیط‌های مختلف توزیع خواهند کرد. شما به‌راحتی می‌توانید با باز و بسته کردن دریچه‌ها هوای ورودی و خروجی را کنترل نمایید. به این طریق دمای محیط را به طرز دلخواهتان کنترل خواهید کرد. از طرفی چنین ویژگی در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر است.

کاهش رطوبت محیط

دریچه‌های تنظیم هوا با تهویه‌مطبوع سبب کاهش رطوبت موجود در ساختمان می‌شوند. تهویه هوا با ورود هوای تازه و خروج هوای آلوده سبب تهویه محیط و کاهش رطوبت می‌گردد. تهویه مناسب و کاهش رطوبت نیز از تجمع و رشد باکتری‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند. بخصوص برای محیط‌های بسته و پر تردد استفاده از آنها برای تهویه هوا و درنهایت سلامت افراد بسیار مؤثر است.

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

احساس رایگان با ما تماس بگیرید و یک نقل قول رایگان دریافت کنید

انواع دسته‌بندی دریچه تنظیم هوا

سیستم‌های تهویه‌مطبوع به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که اساساً هوای تازه و مطبوع را به داخل ساختمان هدایت ‌کنند. سیستم تهویه‌مطبوع بنا بر انواع آن در قسمت‌های مختلفی از ساختمان اعم از محیط داخلی یا خارج از آن  نصب می‌شوند. پس از آن سیستم کانال‌کشی است که هوای مطبوع را به نقاط مختلف ساختمان هدایت خواهد کرد. درنهایت هدف و مقصد تمامی این تجهیزات به دریچه‌های تنظیم هوا ختم می‌شوند. دریچه‌های تنظیم هوا، هوای گرم یا سرد را از طریق مجراها به داخل ساختمان آسان‌تر خواهند کرد. درواقع استفاده از این دریچه‌ها تغییرات دمایی در نقاط مختلف یک محیط وجود نخواهد داشت. دریچه‌های تنظیم هوا دارای دسته‌بندی بسیار متنوعی هستند. بنا بر جایگاه محل نصب، کاربرد، طرح، اندازه و جنس این دریچه‌ها می‌توان آنها را به‌نوعی در دسته‌بندی‌های زیر قرارداد: 

انواع دریچه تنظیم هوا بر اساس محل نصب

 دریچه‌های تهویه دیواری

دریچه‌های دیواری همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست دریچه‌هایی هستند که روی دیوار نصب می‌شوند. آنها باید در ارتفاع بالاتر از یک و نیم‌متری از کف زمین نصب شوند. این دریچه‌ها برای تنظیم و توزیع هوای سردوگرم در انواع سیستم‌های تهویه هوا نصب می‌شوند. دریچه‌های دیواری در اندازه، طرح‌، رنگ‌ و جنس‌های مختلفی تولید و نصب می‌شوند. این دریچه‌ها بر اساس نوع طراحی داخلی شما می‌توانند در سایزهای مختلفی توسط صدرا تولید شوند. به این طریق می‌توانند درنهایت بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی شما داشته باشند. دریچه‌های دیواری برای جهت‌دهی به قسمت‌های مختلف داخل اتاق گزینه بسیار مناسبی هستند. دریچه تنظیم هوا دیواری در اشکال مربعی‌، مستطیلی، گرد و خطی قابل طراحی و تولید هستند.

دریچه‌های تهویه سقفی

دریچه‌های سقفی نیز همان‌طور که از نام آن پیداست در سقف ساختمان‌ها برای تهویه و توضیح مناسب‌تر هوا نصب می‌شوند. این دریچه‌ها علاوه بر توزیع هوا به‌عنوان دریچه‌های تهویه هوا برای خارج‌کردن هوای آلوده، کثیف و نامطبوع از محیط نیز بسیار مناسب هستند. چراکه مکش و خروج هوا از سقف بسیار راحت‌تر از قسمت‌های دیگر درون اتاق است. از دریچه‌های سقفی اغلب در محیط‌هایی مانند حمام‌ها و آشپزخانه و یا پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. این دریچه‌ها نقش بسیار مهمی در تعویض هوای مطبوع اتاق ایفا می‌کند. دریچه تنظیم هوای سقفی به طور نامحسوس و پنهان نیز قابل اجراست. برای مثال در محیط‌هایی مانند کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها یا مکان‌هایی مانند باشگاه‌های ورزشی، کارخانه‌ها و محیط‌های اداری اجرا می‌شوند. دریچه‌های سقفی بنا بر محل نصب در ۲ نوع دریچه‌های تخت و برجسته قابل طراحی و اجرا هستند.

دریچه‌های زمینی

دریاچه‌های زمینی نیز یکی دیگر از انواع دریچه‌ تنظیم هوا از لحاظ محل نصب هستند. این دریچه‌ها در قسمت‌های پایینی لبه دیوار و روی زمین نصب می‌شوند. دریچه‌های زمینی برای تهویه هوای طبقه‌های پایینی یا قسمت‌هایی که تهویه آن به‌راحتی امکان‌پذیر نیست اجرا می‌گردند. دریچه‌هایی که روی زمین نصب می‌شوند عمدتاً از جنس فلزهای بسیار محکم انتخاب خواهند شد.

انواع دریچه تنظیم هوا بر اساس شکل ظاهری

دریچه‌های تهویه گرد و دریچه تهویه مستطیلی

دریچه‌های تنظیم هوای گرد و مستطیلی نیز در انواع دریچه‌های پلاستیکی و فلزی قابل طراحی و اجرا هستند. این دریچه‌ها به شکل‌های دایره‌ای و مستطیلی در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند.

از این دریچه‌ها در انواع ساختمان‌ها بر روی سیستم‌های مختلف تولید هوای مطبوع می‌توان استفاده نمود. دریچه‌های مربعی در اشکال گوناگونی طراحی می‌شوند. این تنوع در نحوه توزیع و جهش تزریق هوا به داخل محیط متفاوت است.

دریچه‌های تنظیم هوای خطی

دریچه‌های تنظیم هوای خطی به‌صورت موازی هوای مطبوع سردوگرم را به داخل محیط توزیع می‌کنند. این دریچه‌ها خود دارای انواع مختلفی هستند. در انواع دریچه‌های خطی اسلوت، خطی زاویه‌دار، خطی کله‌قندی و طرح اسلوت ساخته می‌شوند.

انواع دریچه ها بر اساس کاربرد

دریچه خطی اسلوت

دریچه تنظیم هوای خطی اسلوت معمولاً در ساختمان‌ها و مکان‌های پرتردد مانند ساختمان‌های تجاری، پاساژها یا هتل‌ها استفاده می‌شوند. این دریچه‌ها دارای یک قاب سرتاسری ثابت و تیغه‌های T شکل و موازی هستند. تیغه‌های تعبیه شده درون این دریچه فضای داخلی دریچه را به ۲ قسمت مختلف تقسیم می‌کنند. همین امر سبب می‌گردد تا تنظیم و توزیع هوا توسط این دریچه‌ها متعادل و یکنواخت صورت بگیرد. دریچه‌های خطی اسلوت اغلب به‌صورت دریچه‌های سقفی قابل‌اجرا هستند. این دریچه‌ها به‌صورت با دمپر و بدون دمپر نصب می‌شوند. وجود خارهای جانبی از داخل این دریچه نیز سبب می‌گردد تا پس از نصب پیچ یا زائده‌های نصب قابل‌رؤیت نباشد.

دریچه-خطی-اسلوت

دریچه خطی زاویه‌دار

دریچه خطی زاویه‌دار نیز به‌صورت دریچه‌های دیواری نصب می‌شوند. این نوع دریچه‌ تنظیم هوا، هوای مطبوع را با زاویه ۳۰ درجه به محیط موردنظر توزیع می‌کند. دریچه‌های خطی اسلوت از محبوبیت بالایی برخوردارند. این دریچه‌ها با تنظیم زاویه و جهات مختلف باد را در دو زاویه به محیط تزریق می‌کنند. خطی زاویه‌دار در صدرا به‌صورت دمپر دار و بدون دمپر قابل‌تولید است.

دریچه خطی کله‌قندی

دریچه‌های خطی کله‌قندی نیز دارای تیغه‌های T شکل مانند اسلوت هستند. با این تفاوت که تنظیم جهت هوا توسط خطی کله‌قندی امکان‌پذیر نیست. این دریچه‌ها هوا را به با زاویه صفر درجه به محیط موردنظر تزریق می‌کنند. دریچه تنظیم هوا کله‌قندی به‌صورت با دمپر و بدون دمپر تولید می‌شوند. دریچه‌های کله‌قندی عمدتاً از ورق‌های آلومینیومی با رنگ‌های کوره‌ای متناسب با رنگ و دکوراسیون داخلی شما ساخته خواهند شد.

دریچه ۴ طرفة سقفی

دریچه چهارطرفه سقفی دارای ساختار مربعی و مستطیلی است و در سقف ساختمان‌ها نصب می‌شوند. ساختار پره‌های آن به‌گونه‌ای است که از ۴ زاویه مختلف هوای مطبوع و تازه را به محیط توزیع می‌کند. این دریچه‌ها به‌صورت تایلی در سقف‌های کاذب و همچنین در سقف‌های اصلی نصب می‌شوند. دریچه چهارطرفه به‌صورت دمپر دار و بدون دمپر نیز استفاده خواهد شد. از آنها در سیستم‌های دمش و مکش در سیستم‌‌های سرمایشی و گرمایشی به طور هم‌زمان و جداگانه نیز می‌توان استفاده کرد.

دریچه‌ ۳ طرفه سقفی

این دریچه‌ها دارای طراحی و قابلیت ۳ طرفه برای توزیع هوا در ۳ زاویه مختلف به داخل محیط هستند. توزیع هم‌زمان هوا در ۳ زاویه مختلف سبب می‌شود تا هوا به‌صورت یکنواخت به محیط تزریق شود. دریچه‌های سقفی ۳ طرفه به‌عنوان دریچه تنظیم هوا در سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، دمش و مکش هوا قابل‌استفاده هستند.

دریچه‌های دوطرفه سقفی

پره‌های دریچه‌های دوطرفه سقفی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که هوا را با زاویه‌ای ۹۰ درجه به محیط موردنظر توزیع خواهد کرد. در این دریچه‌ها هوا صرفاً فقط به ۲ سمت بالا و پایین یا چپ و راست هدایت می‌شود. این نوع دریچه‌ها در سیستم‌های دمنده و مکنده برای هوای گرم و سرد قابل‌استفاده هستند.

دریچه‌های یک‌طرفه

دریچه‌های یک‌طرفه نیز هوا را فقط به یک‌جهت از محیط هدایت خواهند کرد. از این دریچه‌ها صرفاً در مکان‌هایی استفاده می‌شود که تهویه و هوارسانی فقط به یک سمت از محیط مدنظر باشد. این دریچه‌ها برای هدایت هوای گرم و سرد در سیستم‌هایی دمنده و مکنده قابل‌استفاده هستند.

دریچه تنظیم هوای مشبک

یکی دیگر از دریچه‌های محبوب و رایج که از فلز و ورق‌های آلومینیومی ساخته می‌شوند دریچه‌های تنظیم هوا مشبکی هستند. این دریچه‌ها به دریچه‌های لانه‌زنبوری نیز مشهورند. دریچه‌های مشبک دارای ساختاری شبکه‌ای هستند که هوا را به طور یکنواخت با زاویه موردنظر توزیع خواهند کرد. ساختار آنها از یک فریم اصلی فلزی و شبکه‌های مربعی کوچک‌تر درون فریم تشکیل شده است. ابعاد و اندازه دریچه‌های مشبک بر اساس نیاز مشتریان و سیستم کانال‌کشی تعیین می‌شود. این دریچه‌ها به‌صورت دریچه‌های سقفی، زمینی و دیواری در ارتفاع‌های مختلف قابل‌نصب و اجرا هستند. همچنین برای محیط‌ها و مکان‌های پرتردد که بیشترین فشار برای خروجی هوا نیاز است از دریچه‌های مشبک استفاده می‌کنند. این دریچه‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند که با استفاده از رنگ‌های مقاوم کوره‌ای رنگ‌آمیزی می‌شوند. دریچه‌های تنظیم هوای مشبک برای توزیع هوای گرم و سرد نیز مناسب‌اند.

دریچه‌های بازدید

علاوه بر انواع دریچه‌ تنظیم هوا دریچه‌های بازدید از رایج‌ترین و حتی کاربردی‌ترین دریچه‌ها محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین تولیدات صدرا انواع مختلفی از دریچه‌های بازدید تأسیسات است. دریچه‌های بازدید تأسیسات درواقع دریچه‌هایی بسیار کاربردی برای دسترسی آسان و ایمن برای قسمت تأسیسات ساختمان ساخته شده‌اند. دریچه بازدید ازجمله تأسیسات الکتریکی، فاضلاب، برق، تلفن و… را می‌توان نام برد. همچنین از این دریچه‌ها برای سیستم‌های اعلام حریق، تابلوهای برق، ورودی فاضلاب‌ها و دریچه‌های بازدید فن کویل مناسب‌اند. دریچه‌های بازدید دسترسی آسان به قسمت‌های مختلف را برای افراد و تعمیرکاران مهیا خواهد کرد. این دریچه‌ها در انواع دریچه‌های پلاستیکی و فلزی به‌صورت زمینی، سقفی یا دیواری ساخته می‌شوند. دریچه‌های بازدیدی صدرا در دو نوع دریچه‌های تخت و دریچه‌ها برجسته نیز طراحی می‌شوند.

انواع دریچه تنظیم هوا بر اساس جنس

دریچه‌های فلزی

دریچه‌های فلزی از پرکاربردترین و رایج‌ترین انواع دریچه تنظیم هوا محسوب می‌شوند. این دریچه‌ها اساساً از ورق‌های آلومینیومی و آهنی ساخته می‌شوند؛ چراکه بسیار مقاوم‌اند. آلومینیوم در مقابل رطوبت، دماهای مختلف و ضربات بسیار مقاوم و از طول عمر بالایی برخوردار است. از ورق‌های آلومینیومی می‌توان انواع مختلف دریچه‌های اسلوت، گرد، مربعی، دریچه‌های چهار، سه و دوطرفه را طراحی و تولید نمود.

دریچه‌های پلاستیکی

دریچه‌های پلاستیکی از نوع دریچه‌های مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شوند. از این دریچه‌ها برای توزیع هوا در سیستم‌های مکنده و دمنده استفاده می‌شود. دریچه‌های پلاستیکی برای هوای گرم و سرد به طور هم‌زمان مناسب هستند.

دریچه‌های چوبی

دریچه‌های چوبی عمدتاً از جنس ام‌دی‌اف هستند. این دریچه‌ها اغلب جنبه تزیینی دارند و برای هوادهی یا ایجاد نمایی زیبا طراحی خواهند شد. دریچه‌های چوبی به‌راحتی با طراحی دکوراسیون داخلی محیط موردنظر هماهنگ می‌شوند.

قیمت انواع دریچه تنظیم هوا در صدرا

در این قسمت از مطلب با بسیاری از دریچه‌های هوا آشنا شدید. همان‌طور که می‌دانید انواع دریچه‌ تنظیم هوا دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ طرح، رنگ، کاربرد، محلی نصب و جنس هستند. به همین دلیل قیمت تمامی این دریچه‌ها به‌اندازة تنوع در طرح و نوع آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. عوامل و متریال‌های مختلفی از جمله ویژگی‌های ساختاری و ظاهری تعیین‌کننده قیمت نهایی آن‌ها خواهند بود. از جمله عوامل تأثیرگذار در قیمت دریچه‌های تنظیم هوا می‌توان به ابعاد، تعداد آن‌ها، رنگ، جنس، طرح و… اشاره نمود. ساده‌ترین راه برای اطلاع از قیمت روز انواع دریچه تنظیم هوا مراجعه به درگاه اینترنتی صدرا است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با مراجعه به سایت تهویه صدرا انواع دریچه‌های تنظیم هوا را خریداری نمایید.

تماس بگیرید یا به ما بپیوندید

با ما در تماس باشید

قالب اکسترا یک رهبر صنعت بهداشت و ایمنی است
تیم صنعتی با فن آوری های مدرن

نکات اجرا و نصب دریچه تنظیم هوا

باتوجه‌به پیشرفت روزافزون در صنعت ساختمان و معیارهای قابل‌توجه در تأییدیه ساختمان‌ها، سیستم تهویه‌مطبوع ازجمله قسمت‌های مهم اجرایی محسوب می‌شود. نصب دریچه‌ تنظیم هوا باتوجه‌به انسداد منافذ عبوری و خروجی بر اساس محل نصب و تعداد دستگاه‌های گازسوز مشخص می‌شود. تمامی این عوامل جهت افزایش رفاه و آرامش، توزیع بهتر هوا و درنهایت ایمنی ساکنین ساختمان تعیین شده است. از جمله مهم‌ترین مراحل و نکات نصب دریچه تنظیم هوا به شرح زیر است.

  • دریچه‌های تنظیم هوا علاوه بر تنظیم، جهت‌دهی و توزیع هوا جهت تهویه‌مطبوع ساختمان نیز استفاده می‌شوند. گاهی با وجود سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تهویه هوای تازه‌ درون محیط رخ نمی‌دهد. شما می‌توانید با نصب یک دریچه هوا به‌راحتی هوای مطبوع و تازه را وارد محیط کنید. به عبارتی دیگر نصب اصولی دریچه‌ تنظیم هوا در راندمان مصرف انرژی، هزینه‌ها و تهویه‌مطبوع ساختمان بسیار مؤثر است.

  • مهم‌ترین امر در اجرا و نصب دریچه تنظیم هوا توجه به میزان انتشار هوایی رفت‌وبرگشت به داخل ساختمان است. نحوه نصب، ابعاد و تعداد دریچه‌های هوا بر اساس سیستم تولید هوا و حجم فضای موردنظر طراحی می‌شود.

  • دریچه‌های خروج هوای نامطبوع یا همان دریچه‌های رفت باید در محل ورودی کانال‌های رفت اجرا شوند. این دریچه‌ها باید ۱ الی ۲ متر بالاتر از کف ساختمان نصب شوند.

  • دریچه‌های سقفی عمدتاً باید روی سقف نصب و اجرا شود. دریچه‌های دیواری نیز لزوماً باید روی دیوار نصب گردند. نصب صحیح دریچه‌ها در محل خود در راندمان آنها بسیار مؤثر است.

  • دریچه‌های زمینی یا پادری را نیز باید در محل ورودی‌ها، قسمت‌های پارتیشن یا روی دیوار ساختمان‌ها نصب شوند.

  • جنس فلز انتخابی برای ساخت دریچه‌های فلزی باید در برابر خوردگی، رطوبت و عوامل مختلف جوی بسیار مستحکم باشد.

  • جنس و ضخامت ورق مورداستفاده برای ساخت انواع دریچه تنظیم هوا باید با جنس و ضخامت کانال‌ها مطابقت داشته باشد.

  • نحوه ساخت و اجرای دریچه تنظیم هوا باید بدون استفاده از ابزارهای خاص به‌راحتی باز و بسته شود.

  • تاحدامکان از بستن کامل دریچه‌های تنظیم هوا خودداری کنید؛ چراکه بستن همواره آنها سبب ایجاد فشار مضاعف در داخل کانال‌ها می‌گردد. این فشار منجر به بروز اشکالاتی در کانال و سیستم تولیدکننده تهویه‌مطبوع خواهد شد.

  • به‌صورت دوره‌ای کانال‌های دریچه تنظیم هوا را به طور کامل از هرگونه آلودگی و گردوغبار پاک کنید. پاک‌کردن گرد و غبارها و آلودگی‌ها همواره سبب توزیع هوایی پاکیزه و تمیز در محیط خواهد شد.

نکات-اجرا-و-نصب-دریچه-تنظیم-هوا

تولید انواع دریچه تنظیم هوا توسط صدرا

تهویه صدرا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده انواع کانال‌های هوا و دریچه‌ تنظیم هوا در داخل کشور هستند. مجموعه صدرا انواع دریچه‌های تنظیم هوا به شکل فلزی و پلاستیکی تولید می‌کنند. شما می‌توانید انواع مختلف را در این مجموعه در ابعاد، رنگ و طرح‌های مختلف خریداری نمایید. صدرا درواقع صفر تا صد طراحی تا ساخت و نصب اصولی دریچه‌ها را برعهده خواهد گرفت. این مجموعه با استفاده از باکیفیت‌ترین متریال و تجهیزات روز دنیا دریچه‌های مقاومی را برای شما تولید خواهند کرد. از جمله مهم‌ترین دریچه‌های تولید شده توسط صدرا عبارت‌اند از:

  • دریچه شانه تخم‌مرغی

  • دریچه پلاستیکی مشبک

  • دریچه فن کویل نما

  • دریچه مشبک آلومینیومی

  • دریچه دیواری آهنی

  • دریچه دیواری آلومینیومی

  • دریچه خطی اسلات

  • دریچه خطی ۳۰ درجه آلومینیومی

  • دریچه ۴ طرفه آلومینیومی

  • دریچه پلاستیکی فن کویل نما

  • دریچه پادری

  • دریچه پلاستیکی فن کویل نما

  • دریچه پادری

  • دریچه پلاستیکی بلندگویی

  • دریچه بازدید زیر فن کویلی

  • دریچه بازدید تأسیسات

  • دریچه ۹۰ درجه آلومینیوم

 

شما می‌توانید این دریچه‌ها را بر اساس مکان و محل نصب در ابعاد موردنیاز از صدرا بخواهید. باتوجه‌به مطالب ذکر شده انتخاب دریچه مناسب برای کاربرد و نیاز شما می‌تواند بسیار دشوار باشد. به همین دلیل شما می‌توانید با مراجعه به صدرا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. با این تماس می‌توانید از مشاوره رایگان آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

نمونه انواع دریچه هوا اجرا شده توسط تهویه صدرا