پخش و فروش ورق گالوانیزه تا اجرای حرفه‌ای آن

امروزه صنعت ساخت و ساز مدرن نیازمند استفاده از تجهیزات و متریال‌هایی قبال اعتمادتر از قبل است. ازجمله ورق گالوانیزه با پوشش‌های فولادی می‌توانند نمونه‌ای از مصالح قابل اعتماد در ساخت و ساز مدرن محسوب شوند. با گذشت زمان می‌تواند شاهد تغییرات چشمگیری در بوجود آمدن مصالح و انواع مختلفی از آن بود.

همچنین استفاده از قطعات و صفحات فولادی به نسبت مصالح قدیمی مانند چوب توانسته جایگاه ویژه‌ای در ساخت و ساز مدرن به دست آورد. همانطور که می‌دانید فولاد و آهن ازجمله متریال‌هایی هستند که از بالاترین میزان مقاومت برخوردارند. امروزه استفاده از صفحات گالوانیزه در صنایع مختلف روز به روز در حال افزایش است.

ازاین‌رو انتخاب این صفحات فولادی با حذف معایب صفحات آهنی به یکی از اولین انتختب‌ها برای معماران و پیمانکاران تبدیل شده است. به بیانی ساده‌تر صفحات گالوانیزه همان صفحات فولادی هستند اما با عملکردی اقتصادی و کاربردی بیشتر. در ادامه با ما همراه باشید تا با ماهیت و کاربردهای بیشتر ورق گالوانیزه آشنا شوید.

ماهیت ورق گالوانیزه

ماهیت ورق گالوانیزه

درحقیقت اصطلاح گالوانیزه یا گالوانیزه کردن فرآیندی است که در آن صفحات فولادی توسط لایه‌ای از روی پوشانده خواهند شد. به بیانی ساده‌تر پوشش روی، روی صفحات فولادی یا آهنی اعمال خواهد شد. این عمل سبب می‌گردد تا یکی از بزرگ‌ترین و رایج‌ترین معایبی که صفحات آهنی از آن برخوردار هستند، موسون بمانند.

زنگ زدگی، پوسیدگی و قرار گرفتن در مقابل رطوبت یکی از بزرگ‌ترین معایب قطعات فولادی و آهنی است. اما با پوشانده شدن توسط روی، خاصیت ضد زنگ زدگی به این قطعات بخشیده خواهد شد که به آن‌ها ورق گالوانیزه گفته می‌شود. در واقع ورق گالوانیزه همان ورق‌های فولادی یا آهنی هستند که توسط لایه‌ای از روی پوشیده شده‌است.

ازاین‌رو قرار گرفتن لایه اکسیدی به‌ عنوان یک لایه محافظ روی این صفحات فولادی سبب گردیده که ورق گالوانیزه در مقابل قرار گرفتن در معرض هوا محافظت گردد. همچنین سبب افزایش دامنه کاربردی و مزایای این صفحات می‌شوند. صفحات گالوانیزه بدلیل قرار گرفتن لایه‌های اکسیدی روی آن دارای ضخامت‌های مختلفی هستند. هر کدام از آن‌ها از کاربردهای متفاوتی برخوردارند.

تاریخچه ورق گالوانیزه

تاریخچه ورق گالوانیزه

در واقع تاریخچه و آغاز استفاده از ورق‌های گالوانیزه به ۳ قرن پیش برمی‌گردد. حدوداً ۳۰۰ سال پیش یک شیمی‌دان متوجه شد که با قرار دادن صفحات و قطعات آهنی درون روی مذاب از درخشش بیشتری برخوردار خواهد بود. همین امر سبب آغاز ابداع و پیدایش ورق‌های گالوانیزه گردید. پس‌از آن یک شیمی‌دان دیگر بنام مالوین در سال ۱۷۴۲ توضیح داد که قرار گفتن روی مذاب روی قطعات و صفحات آهنی به عنوان یک لایه محافظتی عمل خواهد کرد.

در ابتدا از این صفحات اکسید شده با درخشندگی بالا جهت ساخت ظروف استفاده می‌کردند. ظروف گالوانیزه چندی نگذشت که توانست محبوبیت بالایی به دست آورد. حدوداً ۱۰۰ سال بعد از این واقعه در سال ۱۸۳۶ فردی دیگر بنام سورل در فرانسه اختراع خود را به‌عنوان ورق گالوانیزه با اکسید کردن صفحات فولادی ثبت نمود.

پس‌از او افراد دیگری در سال ۱۸۳۶ و همچنین  ۱۸۳۷ با ثبت اختراعات خود به ‌عنوان گالوانیزه کردن صفحات فولادی با استفاده از روی مذاب مطرح نمودند. در سال ۱۸۴۴ نیز برای اولین‌بار از این صفحات گالوانیزه برای ساخت راه‌آهن استفاده گردید. پس از آن روش‌های گوناگونی برای ساخت ورق‌های گالوانیزه ابداع و ارائه کردند. ازآن‌پس با پی بردن به خواص و افزایش کاربردهای صفحات فولادی طی فرآیند گالوانیزاسیون سالانه هزاران تن روی مذاب جهت ساخت ورق‌های گالوانیزه فولادی استفاده می‌گردد.

مشخصات و ویژگی‌های ورق گالوانیزه

مشخصات و ویژگی‌های ورق گالوانیزه

همان‌طور که متوجه شدید می‌فرماید و نیز دارای صفحه‌ای و لایه‌ای محافظ از پوشش رویی هستم مشخصات این لایه پوششی روی صفحات فولادی می‌تواند در میزان ضخامت جنس ب ام و نرخ موردنظر بسیار حائز اهمیت باشد همین ویژگی‌ها برای تغییرات می‌تواند سبب ایجاد تفاوت‌های قیمت‌های صفحات گالوانیزه تولید شده نیز باشد.

صفحات تولید شده در روش گالوانیزه دارای عرض‌های متفاوتی اعم از ۱ الی 25/1 متر هستند. همچنین ضخامت این ورق‌ها بسته به نوع کاربرد و میزان لایه پوششی متفاوت است و می‌تواند از 4/0 میلی‌متر تا ۳ میلی‌متر متفاوت باشند. این میزان ضخامت می‌تواند در کاربردها و شکل‌دهی ورق‌های گالوانیزه نیز تأثیرگذار باشد.

مشخصات و ویژگی‌های تکمیلی

ورق‌های گالوانیزه به اشکال مختلفی تولید می‌شود که از جمله ساخت عرشه‌های فولادی از عمده‌ترین محصولات گالوانیزه محسوب می‌شوند. کاربرد ورق‌های گالوانیزه بسیار متفاوت است و بسته به نوع کاربرد آن‌ها از قیمت متفاوتی نیز برخوردارند. برای مثال در بسیاری از آن‌ها برای کاربردهایی که خاصیت انعطاف‌پذیری بسیار حائز اهمیت است. از ضخامت‌های کم‌تر و آلیاژهایی با این خاصیت استفاده می‌شود. در مقابل ورق‌هایی که در آن‌ها استحکام و انسجام از اهمیت بیشتری برخوردار است بیشتر تقویت خواهد شد. به زبانی ساده‌تر ورق‌هایی که باید از استحکام بیشتری برخوردار باشند دارای پوشش‌دهی ضخیمی هستند.

خوردگی

میزان افزایش پوشش‌دهی با خوردگی ورق نیز رابطه مستقیمی دارد. به این عنوان هرچه میزان روی مذاب صفحات فولادی بیشتر باشد؛ صفحه مورد نظر از خوردگی بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. به‌ طور معمول ورق‌های تولید شده و عرضه‌شده در بازار کشورمان دارای دامنه پوششی ۸۰ الی ۱۵۰ میکرون هستند. بر اساس استانداردهای جهانی جهت اندازه‌گیری میزان این خوردگی میزان روی در واحد سطح مشخصی از ورق گالوانیزه تعیین می‌شود.

اساس و مقدار استاندارد میزان روی مذاب استفاده شد روی صفحات گالوانیزه با یک ضریب ثابت رابطه مستقیمی خواهد داشت. برای مثال نمونه‌ ورق 80 میکرونی به این معناست که به ازای هر یک متر مربع از ورق‌های فولادی و یا گالوانیزه ۸۰ گرم روی در سطح آن استفاده شده‌است. ورق‌های وارداتی نیز دارای دامنه پوششی معادل ۱۶۰ تا ۲۰۰ میکرون روی مذاب هستند. این اعداد می‌تواند نمایانگر و نشان‌دهنده کیفیت بالای آن‌ها نسبت‌به ورق‌های داخلی باشد. به همین ترتیب این میزان می‌تواند در محاسبه قیمت نهایی صفحات گالوانیزه نیز بسیار تأثیرگذار باشد.

روش‌های تولید ورق گالوانیزه

روش‌های تولید ورق گالوانیزه

همان‌طور که اشاره شد ورق‌های گالوانیزه دارای انواع مختلف هستند. یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این تنوع و افزایش دامنه کاربردی، روش‌های مختلف در تولید ورق‌های گالوانیزه است. در واقع ورق‌های فولادی به شیوه‌ها و روش‌های مختلفی گالوانیزاسیون خواهند شد. هرکدام از این روش‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی به ورق موردنظر خواهند بخشید.

در کل در فرآیند گالوانیزه کردن ورق‌ها عناصر فلزی جهت پوشش‌دهی ورق موردنظر در سطح میکروسکوپی تغییر می‌کنند. با این اوصاف یک لایه محفاظتی برای ورق موردنظر ایجاد خواهد شد. درنهایت می‌توان گفت که فرایند گالوانیزاسیون سبب به وجود آمدن محصولات و ورق‌هایی با ضخامت، کاربرد و مزایای بهتر و متفاوت‌تر خواهد شد. در ادامه می‌خواهیم انواع روش‌های مختلف گالوانیزاسیون را به شما معرفی کنیم.

روش گالوانیزه گرم

روش گالوانیزه گرم

روش گالوانیزه گرم که به آن روش حرارتی یا  HOT-DIP-Galvanizing نیز گفته می‌شود. در این روش ورق‌های فولادی یا آهنی را در مخازن مذاب که شامل فلز روی است فروخواهند برد.  به‌ همین دلیل به این روش، روش حرارتی یا گالوانیزه گرم گفته می‌شود. پس‌از انجام این فرآیند صفحات غوطه‌ور شده درون روی مذاب، سرد خواهند شد. پس‌از سرد شدن فولاد و روی مذاب به شکل بسیار سختی به یکدیگر خواهند چسبید.

 

این فرایند سبب ایجاد ۱ لایه محافظ روی صفحات آهنی خواهد شد که ورق گالوانیزه تولید می‌شود. این روش یکی از قدیمی‌ترین، رایج‌ترین و همچنین به صرفه‌ترین روش‌های گالوانیزاسیون محسوب می‌شود. از این روش از قدیم‌الایام تا به امروز استفاده‌شده و از طرف‌داران بسیاری برخوردار است. گالوانیزاسیون گرم سبب گردیده تا ورق‌های گالوانیزه تولید شده از قیمت‌های به صرفه‌تری برخوردار باشند.

تعداد لایه‌های ایجاد شده روی این صفحات متفاوت است و حداقل از دو لایه استفاده خواهد شد. تعداد این لایه‌ها در ضخامت نهایی صفحات، همچنین میزان مقاومت و کیفیت ورق‎های گالوانیزه نیز تأثیرگذار خواهد بود. لایه اولیه به دلیل تماس مستقیم با فلز اصلی از چسبندگی بالا برخوردار است و در مقابل اصطکاک بسیار مقاوم. با این تفاسیر ورق‌های گالوانیزه تولید شده به روش گالوانیزاسیون حرارتی یا گالوانیزه گرم در مقابل مواد خورنده مانند اسید و همچنین محیط‌های دریایی و مرطوب بسیار مقاوم نخواهند بود.

روش الکتروگالوانیزه

روش الکتروگالوانیزه

الکتروگالوانیزه یا الکتروپلات یکی دیگر از روش‌های مدرن جهت گالوانیزاسیون ورق‌های فولادی و آهنی است. در این روش همان‌طور که از نام آن پیداست با استفاده از جریان برق و الکتریسیته سبب پوشانده شدن ورق‌های فولادی و یا آهنی از سولفات روی یا سیانید خواهند شد. در این روش ضخامت ایجاد شده نسبت‌به روش گالوانیزه گرم بسیار کم‌تر و قابل کنترل است. در نهایت سطحی صاف، صیقلی‌ و براق‌تر ایجاد خواهد شد.

همچنین در این روش ورق‌هایی سبک‌تر و نازک‌تر نسبت‌به روش‌های دیگر ارائه خواهد داد. رنگ‌پذیری این دسته از ورق‌های گالوانیزه آسان‌تر است. اما در مقابل در روش گرم صفحات تولید شده بدلیل ضخامت بیشتر از رنگ پذیری دشواری برخوردارند.  ازاین‌رو از این دسته ورق‌های گالوانیزه که به روش الکتروگالوانیزه ساخته شده‌اند در صنعت خودروسازی بیشتر استفاده می‌شود.

روش پیش گالوانیزاسیون

روش پیش گالوانیزاسیون

در روش پیش گالوانیزاسیون نیز همان‌طوری‌که از نام آن پیداست، عمل گالوانیزه کردن دارای یک پیش مرحله است. ورق‌های فولادی و یا فلزی موردنظر ابتدا با استفاده از یک مایع مخصوص به ‌صورت کامل تمیز خواهند شد. همین امر سبب می‌گردد که ورق‌های گالوانیزه تولید شده در این روش به نسبت روش گرم از یکپارچگی و یکدستی بیشتری برخوردار باشد. پس‌از تمیز کردن ورق‌های فولادی و فلزی آن‌ها را درون استخری پر از روی مذاب به صورت رفت‌وبرگشت قرار خواهند داد.

روش گالوانیلینگ

روش گالوانیلینگ

درنهایت روش گالوانیلینگ یکی دیگر از متفاوت‌ترین شیوه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه محسوب می‌شود. در این روش ابتدا ورق‌های فولادی با استفاده از روشی گالوانیزاسیون گرم درون روی مذاب قرار خواهند گرفت. پس‌از خارج شدن از درون روی مذاب و آغشته شدن صفحات به روی، درون کوره‌های گداخته شده قرار خواهند گرفت. در این روش می‌توان گفت که با قرار گرفتن صفحات آغشته شده به روی درون کوره آلیاژی از هر دو به دست خواهد آمد.

کاربردهای ورق گالوانیزه

کاربردهای ورق گالوانیزه

در واقع می‌توان گفت که ورق‌های گالوانیزه بدلیل مزایای بسیار و افزایش استحکامی که طی فرایندهای گالوانیزاسیون بدست خواهد آورد از کاربردهای بسیاری برخوردار است. در عصر امروز اگر به اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از تجهیزات، وسایل‌ و قسمت‌های مختلف از سازه‌ها و ساختمان‌سازی از قطعات گالوانیزه ساخته‌شده است.

صفحات گالوانیزه امروزه در صنایع مختلفی همچون لوازم خانگی، الکترونیک، خودروسازی و … استفاده می‌گردد.

از جمله مهم‌ترین و رایج‌ترین کاربردهای ورق گالوانیزه عبارت‌اند از:

  • استفاده از ورق گالوانیزه در صنعت لوازم خانگی: امروزه در ساخت بسیاری از لوازم خانگی همچون یخچال، لباس‌شویی، کولر، ظرف‌شویی و … از ورق‌های گالوانیزه با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از این ورق‌ها بدلیل مقاومت و طول عمر بالا و همچنین خاصیت ضدزندگ‌زدگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین استفاده از آن‌ها به‌ عنوان قسمت‌های مهمی از یخچال‌، کولر و حتی کانال‌های هوا از آسیب‌هایی همچون زنگ‌زدگی و پوسیدگی در امان خواهد بود.
  • استفاده از ورق گالوانیزه در صنعت الکترونیک: امروزه استفاده از گالوانیزه در برق و الکترونیک بسیار رایج شده است. از این تکنولوژی جهت تولید سیم‌کشی‌ها و قطعات پوششی با خاصیت ضد زنگ زدگی استفاده خواهد شد.
  • استفاده از صفحات گالوانیزه در صنعت خودروسازی: در خودروسازی نیز جهت ساخت و تولید قطعات مختلف بدنه و درب‌های خودرو از ورق‌های گالوانیزه بسیار استفاده می‌شود.
  • استفاده در صنعت ساختمان سازی: یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین کاربردهای ورق گالوانیزه استفاده در صنعت ساختمان سازی است. برای مثال ساخت انواع ساندویچ پنل‌، کانال تهیه و … در قسمت‌های مختلف ساختمان می‌توان اشاره نمود.
  • تجهیزات ترافیکی یکی دیگر از کاربردهای امروزی و جالب ورق‌های گالوانیزه است. برای مثال ساخت انواع تجهیزات ترافیکی، گاردریل‌ها و … .
  • ساخت سیلوهای گالوانیزه: جهت انبار کردن انواع مختلف مواد غذایی انسانی و حیوانی سیلوهای مختلفی ساخته می‌شود. ساخت سیلوها با استفاده از ورق‌های گالوانیزه بسیار حائز اهمیت است. از مهم‌ترین مزایای ساخت سیلوها با استفاده از ورق‌های گالوانیزه عبارت‌اند از: کاهش هزینه‌های ساخت‌وساز، افزایش طول عمر سیلوها، تعمیر و جایگزینی آسان بخش‌های تخریب‌شده به‌جای تخریب کل مجموعه، کنترل کردن آسان دما، اضافه کردن سیستم‌های ترکیبی مختلف و همچنین نظافت و جداسازی آسان قطعات مختلف.
انواع ورق‌های گالوانیزه

انواع ورق‌های گالوانیزه

همان‌طور که اشاره شد روش‌های مختلفی جهت تولید ورق‌های گالوانیزه وجود دارد. همین امر سبب گردیده که هر کدام از ورق‌های تولید شده در نهایت از خواص و مشخصات فنی، فیزیکی و ساختاری متفاوتی برخوردار باشند. این مشخص‎ها سبب گردیده هر کدام از آن‌ها دارای کاربردهای متفاوتی نیز باشند.

آلیاژهای مختلف استفاده‌شده جهت پوشاندن صفحات آهنی می‌تواند در ساختار، میزان استحکام و استحکام کششی آن‌ها نیز تأثیرگذار باشد. به عبارتی ساده‌تر، ترکیبات مختلفی در ترکیب و پوشش‌دهی ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌شوند. این محصولات از نظر کیفیت و پوشش‌دهی به۲ دسته مختلف تقسیم بندی می‌شوند؛ که عبارت‌اند از.

  • ورق‌های گالوانیزه Z

    : در این دسته از ورق‌ها متریال پوشش استفاده‌شده برای گالوانیزاسیون خالص است.

  • ورق‌های گالوانیزه ZF

    : این دسته از ورق‌ها نیز از پوشش‌دهی ترکیبی شامل روی و آهن ساخته می‌شود.

مزایای ورق‌های گالوانیزه

·       مزایای ورق‌های گالوانیزه

  • مزایای بسیار این دسته از ورق‌های فلزی سبب گردیده تا بتوانند جایگاه ویژه‌ای در صنعت ساخت‌وساز و صنایع مختلف به دست آورد. ازجمله مهم‌ترین مزیت‌های این ورق‌ها عبارت‌اند از:
طول عمر بالا

·       طول عمر بالا

  • یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ها و مزایای ورق‌های گالوانیزه طول عمر طولانی آن‌هاست. آن‌ها عمدتاً ۲۰ الی ۷۰ سال عمر خواهند کرد. همچنین میزان طول عمر آن‌ها به نحوه استفاده و مراقبت از آن‌ها نیز بستگی خواهد داشت.
مقرون به صرفه

·       مقرون به صرفه

  • یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای ورق‌های گالوانیزه مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها به نسبت مصالح دیگر فولادی و آهنی است. شیوه تولید این دسته از ورق‌ها سبب گردیده تا از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار باشد. همچنین سبب افزایش دامنه کاربردی آنها گردیده است. از طرفی ورق‌های گالوانیزه دارای هزینه تعمیر و نگه‌داری پایین‌تری هستند. به‌ همین دلیل به اولویت و انتخاب اول اکثر پیمانکاران و کارشناسان ساخت‌وساز تبدیل شده‌است.
بازرسی و بررسی آسان

·       بازرسی و بررسی آسان

  • یکی دیگر از مزایای این ورق‌ها بازرسی آسان آن‌هاست. شما می‌توانید تنها با استفاده از چشم بدون نیاز به آزمایش‌های خاص و تست کیفیت میزان سلامت آن را تأیید کنید.
سختی بالا

·       سختی بالا

  • ورق گالوانیزه یکی از سخت‌ترین پوشش‌های فلزی در بازار محسوب می‌شود. به ‌همین دلیل در مقابل زنگ زدگی و رطوبت بسیار مقاوم هستند.
شستشو و نظافت آسان

·       شستشو و نظافت آسان

  • نظافت آسان محصولات گالوانیزه سبب افزایش محبوبیت این ورق ها گردیده است. شما می‌توانید محصولات تولیدشده با استفاده از ورق گالوانیزه را به ‌راحتی با استفاده از آب قلیایی یا یک پارچه نرم پاک کنید.
فرم‌دهی آسان

·       فرم‌دهی آسان

  • ناگفته نماند که ورق‌های گالوانیزه از جوشکاری و فرم دهی مناسبی برخوردار هستند. به‌ همین دلیل شما می‌توانید آن‌ها را در اشکال مختلف برای ساخت وسایل و تجهیزات گوناگون استفاده نمایید.
قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

همان‌طور که مطالعه کردید ورق‌های گالوانیزه دارای انواع مختلفی هستند. این دسته بندی می‌تواند بر اساس معیارهای گوناگونی مانند ضخامت، پوشش، استحکام باشد. همین امر سبب ایجاد قیمت‌های گوناگون برای ورق‌های گالوانیزه می‌گردد. در مقابل نوسانات موجود در بازار و قیمت روزانه متریال اولیه سبب گردیده که قیمت ثابت و مشخصی برای ورق گالوانیزه اعلام نگردد.

از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت ورق گالوانیزه عبارت‌اند از:

  • کارخانه تولید ورق گالوانیزه
  • چگونگی روش تولید به روش‌های مختلف
  • میزان وزن ورق تولید شده
  • ابعاد و سایز ورق مورد نیاز شما
  • میزان پوشش‌دهی ورق
  • کیفیت نهایی و استاندارد تولید شده

در نهایت و براساس این معیارها میزان هزینه و قیمت ورق گالوانیزه برحسب متراژ مشخصی تعیین می‌گردد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از درگاه اینترنتی صدرا به عنوان یکی از فروشندگان برتر از قیمت روز این ورق‌ها باخبر شوید. با مراجعه به سایت صدرا می‌توانید انواع ورق گالوانیزه را به قیمت روز و متعارفی خریداری نمایید.

پخش و فروش ورق گالوانیزه

پخش و فروش ورق گالوانیزه

تولید کننده‌های مختلفی در سطح کشور اقدام به تولید و پخش انواع مختلفی از ورق‌های گالوانیزه نموده‌اند. با توجه به تقاضای روز افزون این دسته از ورق‌های فلزی روزانه نیز تقاضا برای تولید و پخش آن در حال افزایش است. از آنجا که تولیدکنندگان و پخش‌کننده‌های بسیاری اقدام به پخش ورق‌های گالوانیزه نموده‌اند شاید خرید برای شما دشوار باشد. در مقابل جهت خرید ورق گالوانیزه می‌توانید تنها با مراجعه به درگاه اینترنتی صدرا انواع مختلف ورق‌های گالوانیزه داخلی و وارداتی را مشاهده و خریداری نمایید.

همچنین مجموعه فنی صدرا علاوه‌بر پخش و فروش انواع ورق گالوانیزه اجرای آن‌ها را به صورت حرفه‌ای نیز به شما ارائه خواهد داد. برای مثال می‌توانید جهت ساخت انواع کانال کولر، کانال تهویه هوا و … با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از ساختار، ویژگی‌ها و کاربردهای انواع ورق گالوانیزه و مهم‌تر از همه قیمت روزانه آن به مشاورین صدرا مراجعه نمایید.

پخش و فروش ورق گالوانیزه تا اجرای حرفه‌ای آن

درنهایت

ساخت ورق‌های گالوانیزه توانست تحول عظیمی در تولیدات آهن و استفاده از ورق‌های فلزی ایجاد نماید. گالوانیزه کردن و پوشاندن صفحات فولادی و آهنی با استفاده از لایه محافظتی روی آن‌ها را در مقابل اکسیداسیون و خوردگی محافظت خواهد کرد.

همچنین با توجه به توضیحات فوق و وجود مزایا و کاربردهای بسیار می‌توانید با خیالی آسوده از ورق‌های گالوانیزه در صنایع مختلف استفاده نمایید. در این مطلب نیز به بررسی تولید ورق‌های فولادی به شیوه‌های مختلف پرداختیم. جهت خریدی آسان و مطمئن پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه صدرا مراجعه نمایید. امیدواریم که با مطالعه این مطلب به پاسخ سؤال‌هایتان دست یافته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *