امروزه سیستم تهویه و انتقال هوا به یکی از موارد مهم و کاربردی در هر ساختمانی به شمار می‌رود. کانال‌کشی کولر نیز برای جابجایی و انتقال هوا از ضروریاتی است که در سیستم‌های تهویه مطبوع در محیط‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع هر گونه محیط ساختمانی به منظور در نظر گرفتن آسایش ساکنین ، حفظ تعادل دما و انتقال هوا، نیاز به نصب و کانال کشی‌کولر دارد.

از مزایای کانال‌کشی کولر می‌توان به خنکی و ورود هوای تازه و مطبوع و خروج هوای آلوده و ایجاد تعادل دما در محیط درونی ساختمان، اشاره کرد. همچنین این تجهیز در محیط‌های مختلفی از جمله: منازل مسکونی، ساختمانهای تجاری- اداری، کارخانجات، ورزشگاه‌ها، کارگاه‌های صنعتی و… کاربرد دارد.

 کانال‌کشی کولر نیاز به محاسبه‌ی دقیق متراژ، طراحی، برشکاری و نصب دارد و این مراحل باید دقیق انجام شود، پس توصیه می‌شود که ساخت و اجرای آن را به شرکت‌های معتبر کانال‌سازی مانند گروه تنظیم تهویه صدرا و کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران با ارایه‌ی خدمات عالی بسپارید.

جهت ارتباط با گروه تهویه صدرا به آدرس اینترنتی «tahvehsadra.com» مراجعه کرده و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

هزینه‌‌ی کانال‌کشی کولر در سعادت آباد تهران بستگی به چند پارامتر مهم و کاربردی دارد. در این مقاله به صورت تخصصی به انواع کانال‌کشی کولر، کاربرد، هزینه‌ی نصب و دیگر بخش‌های مربوط به آن می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

خدمات کانال‌کشی کولر در سعادت آباد تهران

خدمات کانال‌کشی کولر در سعادت آباد تهران

کانال کولر یا کانال انتقال و جابه‌جایی هوا، به مجموعه‌ای از کانال‌ها یا مجراها گفته می‌شود که برای انتقال و هدایت هوا در سیستم تهویه‌ی مطبوع، وسایل خنک‌کننده و گرمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با استفاده از آن می‌توانید هوای خنک و مطبوع را به نقاط مختلف ساختمان انتقال دهید.

کانال‌کشی کولر از ضروریات هر ساختمانی به شمار می‌آید که باید به درستی انجام شده و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی نیز در نظر گرفته شود. علاوه بر این شکل و نمای مناسب ساختمان نیز باید حفظ شود. برای اینکه از حداکثر ظرفیت و توان کولرها در جابه‌جایی هوا و خنک‌سازی محیط استفاده شود، لازم است که کانال‌کشی به نحو صحیح و اصولی انجام شود.

مزایای کانال‌کشی کولر با گروه تنظیم تهویه صدرا

مزایای کانال‌کشی کولر با گروه تنظیم تهویه صدرا

کانال‌سازی و کانال‌کشی کولر در محدوده سعادت‌آباد یکی از اصول مهم در طراحی یک سازه به شمار می‌رود. شما اگر حتی بهترین کولر موجود در بازار را خریداری کرده باشید اما در کانال‌کشی آن استاندارد لازم، رعایت نشده باشد، نمی‌توانید به درستی از امکانات کولر بهره‌مند شوید. به دنبال این امر، کولر بازدهی لازم را ندارد و شاید مجبور شوید قسمت‌هایی از کانال‌سازی قبلی را تخریب کنید و این باعث ایجاد دردسر و هزینه‌های اضافی شود.

شما می‌توانید با سپردن کار به یک تیم متخصص و کاربلد از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

مزایای همکاری با تیم متخصص کانال‌کشی کولر در سعادت آباد شامل موارد زیر است:

  • انجام و نصب کانال‌ طبق اصول و استاندارد‌های لازم
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان
  • به کارگیری تجهیزات مدرن و بهترین متریال‌ها
  • استفاده از ورق‌های باکیفیت و با قیمت مناسب
  • انجام عایق‌کاری با مواد و متریال درجه یک
  • ارایه‌ی خدمات عالی با تضمین کیفیت
  • انجام کار توسط نیروی متخصص و ماهر
  • ارایه‌ مشاوره رایگان و پشتیبانی

با رعایت استانداردها می‌توانید سیستم تهویه‌‌ی مطبوع در هر ساختمانی را به خوبی فراهم کنید. این امر مهم را در نظر داشته باشید که ساخت و نصب انواع کانال کشی را به نیروهای با تجربه بسپارید تا مجبور نشوید برای تخریب ساختمان و طراحی و نصب مجدد کانال و مشکلات احتمالی هزینه‌های بیشتری بپردازید.

شما با سپردن کار به ما و برخورداری از مزایای فوق و اطمینان از دریافت نتیجه‌ی مطلوب می‌توانید با مشاوران ما در وبسایت تهویه‌ی صدرا، تماس گرفته و از مشاوره و پشتیبانی کاملا رایگان ما، بهره‌مند شوید.

انواع کانال‌کشی کولر در سعادت آباد تهران

انواع کانال‌کشی کولر در سعادت آباد تهران

کانال‌کشی کولر در هر ساخت‌و‌سازی نقش مهمی دارد که با توجه به شرایط و موقعیت‌های مختلف و کاربردهای متفاوت آن، باید به درستی تولید و نصب شود. در تولید کانال‌ها، جنس ورق آنها و ضخامتی که دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در واقع اگر شناخت بیشتری نسبت به انواع کانال کولر از نظر جنس و شکل داشته باشیم،  می‌توانیم تاثیر زیادی بر افزایش راندمان و بازدهی کولر داشته باشیم.

کانال‎کشی کولر با توجه به کاربردهای آن در مدل‌های مختلفی توسط تیم تخصصی ما انجام می‌شود.

انواع کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران به شرح زیر است:

 1.کانال‌کشی صنعتی: به معنای ساخت و اجرای کانال انتقال هوا و سیستم تهویه مطبوع در پروژه‌های صنعتی مختلف از جمله: صنایع فولاد و پتروشیمی، کارخانجات، نیروگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها و سوله‌های صنعتی ، رستوران‌های بزرگ و… است.

در کانال سازی صنعتی، انتقال هوا با توجه به ابعاد کانال، ضخامت ورق، فشار و دمای هوا متفاوت است. پس نیاز است اجرای کانال‌های صنعتی را به پیمانکاران و تیم متخصص در این زمینه بسپارید.

برای انجام کانال‌کشی صنعتی می‌توانید با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید و از دریافت خدمات متخصصین آن بهره‌مند شوید.

  1. کانال‌کشی مسکونی: شامل شبکه‌ای از انشعاب‌ها و مجراهای کانال درون دیوار، کف و یا سقف یک سازه است. این نوع از کانال‌کشی معمولا برای پروژه‌هایی مانند برج‌ها، ساختمان‌های تجاری، مسکونی، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و…اجرا می‌شوند.

به منظور انجام کانال‌کشی مسکونی در سعادت آباد تهران می‌توانید با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

 در ادامه به تشریح انواع کانال‌کشی کولر در نمای ظاهری و جنس آنها می‌پردازیم:

  1. کانال‌کشی بر اساس نمای ظاهری به 2 دسته‌ی کانال‌های گرد و کانال‌های چارگوش تقسیم می‌شوند.

  • کانال‌های گرد: کانال گرد به نسبت مدل چارگوش جدیدتر است و کارایی بیشتری دارد. جنس این نوع کانال از گالوانیزه، آلومینیومیا استیل است که بنا به تناسب در پروژه‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. کانال گرد دارای مزایایی چون حجم کم، کاهش صدا، سرعت زیاد در هوارسانی، مکش هوا و دودکش می‌باشد.
کانال‌های چارگوش
  • کانال‌های چارگوش: بیشتر افراد با این مدل آشنا هستن و در اکثر ساختمانها از این مدل استفاده شده است. این کانال‌ها به شکل مربعی یا مستطیلی هستند و نسبت به بقیه‌ی مدل‌ها ارزان‌تر بوده و سریعتر می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد.
  1. کانال‌کشی بر اساس جنس به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل:

  • کانال‌های گالوانیزه: نوعی کانال است که جنس آن از ورق‌های فلزی گالوانیزه و در ضخامت‌های مختلف ساخته می‌شود. ورق‌های گالوانیزه در برابر ضربه، خوردگی و… بسیار مقاوم هستند و استحکام زیادی دارند.

کانال گالوانیزه در مراکز مختلفی مانند بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی، راه‌سازی و ریل‌سازی، دودکش موتورخانه‌ها و… به کار گرفته می‌شود.

  • کانال‌های آلومینیومی: یک مجرای ساخته شده از ورق آلومینیوم که برای انتقال هوا در سراسر یک سازه یا ساختمان به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین کاربرد این نوع از کانال در صنعت گرمایش و تهویه مطبوع می‌باشد.

 کانال‌های آلومینیومی در محیط‌های مختلف استفاده می‌شوند و در شرایط محیطی مرطوب در برابر اکسید شدن، زنگ‌زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم  هستند. از این رو می‌توان در مناطق مرطوب و شرجی مانند شمال و جنوب کشور آن را به کار گرفت.

  • کانال‌های پیش عایق: این کانال‌ها دارای عایق‌هایی از پیش‌ساخته شده و آماده، با جنس پلی‌اورتان ضخیم با روکش آلومینیومی، به دور کانال هستند.

کانال پیش‌عایق، وزن کمی دارد و سرعت نصب آن در مقایسه با نمونه‌های قدیمی بسیار کمتر است. این جنس از کانال، مزایای دیگری از جمله مقاوم بودن در برابر ضربه، خورگی، پارگی، حریق، اشعه‌ی خورشید و … دارد.

کانال‌های فلکسیبل
  • کانال‌های فلکسیبل: پرکاربردترین نوع کانال در سیستم تهویه هوا است که با پوشش پی وی سی، در مدل‌های برزنتی، آلومینیومی، پلاستیکی و … ساخته می‌شود.

 از مزایای کانال‌های فلسیبل، انعطاف‌پذیری بسیار بالا در برابر هر نوع آسیب یا ضربه‌‌ی احتمالی به کانال، مقاوم در برابر تغییرات دما مانند گرما و سرمای شدید، وزن بسیار کم و نصب بسیار آسان آن است.

·       کانال‌های پارچه‌‌ای: کانال پارچه‌ای از جدیدترین نوع کانال‌های انتقال هوا به شمار می رود که امروزه از آن بسیار استفاده می‌شود. در این نوع کانال بجای ورق، از الیاف خاصی استفاده شده است. این الیاف در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته و وزن بسیار کمی در مقایسه با ورق‌های فلزی دارند.

در گروه تنظیم تهویه‌ی ما، کانال‌کشی محیط‌های مختلفی از جمله منازل مسکونی، تجاری، صنعتی، و… در منطقه سعادت‌آباد تهران، توسط متخصصین کانال‌کشی حرفه‌ای انجام می‌شود. هدف ما ارایه‌ی خدمات عالی و جلب رضایت کامل مشتریان است.

مراحل انجام کانال‌کشی در محدوده سعادت‌آباد تهران

مراحل انجام کانال‌کشی در محدوده سعادت‌آباد تهران

همان طور که گفته شد کانال‌کشی یکی از تجهیزات ضروری هر ساختمانی به شمار می‌رود. از همین رو چگونگی ساخت و نصب آن دارای اهمیت بالایی است. به همین منظور در ادامه به مراحل اصولی اجرای کانال‌کشی اشاره خواهیم کرد:

  1. طراحی کانال‌کشی متناسب با معماری سازه
  2. انتخاب و تهیه‌ی ورق مناسب، ضخیم و با کیفیت
  3. انجام عایق‌کاری اصولی کانال برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی، آلودگی صوتی و…
  4. ساخت تجهیزات کانال‌کشی و نصب آن توسط تیم حرفه ای و متخصص
  5. نصب کانال ساخته شده و رعایت اصول کانالی‌کشی متناسب با جریان هوا توسط تیم متخصص
  6. بررسی محل نصب دریچه‌ی کولر و سایر مراحل جهت رفع عیب‌یابی احتمالی

در واقع کانال‌کشی کولر از بخش‌های مهم در معماری ساختمان‌ها به شمار می‌رود و انجام این فرایند بصورت استاندارد و اصولی در پروژه‌های بزرگ مسکونی، تجاری، صنعتی و… بسیار مهم است. به این دلیل که کوچکترین اشتباه باعث کاهش بازدهی و افزایش هزینه های مربوطه می‌شود، به همین جهت بهتر است که این امر مهم را به یک تیم متخصص بسپارید.

ما در گروه تنظیم تهویه‌ی صدرا به آدرس اینترنتی «tahviehsadra.com» طراحی، ساخت و نصب انواع کانال‌کشی کولر در محدوده سعادت آباد را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به انجام می‌ رسانیم.

بهترین شرکت کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران

بهترین شرکت کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران

قطعا همه‌ی افراد به دنبال انتخاب شرکتی با تیم مجرب و حرفه‌ای هستند که به صورت بهینه‌ مسیر کانال‌کشی را طراحی و اجرا کرده و بتوانند به طور چشمگیری هزینه‌ی ساخت و راه‌اندازی کانال، و نهایتا مصرف انرژی را کاهش دهند. پس می‌توان گفت اولین قدم در نصب یک کانال‌کشی موفق، انتخاب یک شرکت کانال‌سازی معتبر و با سابقه است.

گروه تنظیم تهویه‌ی ما از معتبرترین شرکت‌های کانال‌سازی کولر در تهران  است که با کمک پرسنل حرفه‌ای و با به‌کارگیری متریال‌های درجه یک، سعی بر ارائه خدمات با کیفیتی به مشتریان خود دارد.

شما مشتریان گرامی می‌‌توانید از طریق شماره تماس‌‌های موجود در وبسایت «tahviehsadra.com» با ما در تماس باشید.

هزینه‌ی کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران

هزینه‌ی کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران

خیلی از افراد قبل از انجام کانال‌کشی می‌خواهند در مورد قیمت آن اطلاعاتی داشته باشند. در واقع هزینه‌ی کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران با توجه به فاکتورهای مختلف،‌ متغیر است.

این فاکتورها به شرح زیر هستند:

  • متراژ محاسبه شده برای نصب کانال
  • محل قرارگیری کولر در پشت‌بام یا بالکن
  • نوع جنس ورق، مواد و متریال به کار گرفته شده
  • ابعاد و سایز داخلی کانال کولر
  • انتخاب نوع کانال
  • اجرت و دستمزد ساخت و نصب کانال

شما با مراجعه به شرکت تنظیم تهویه صدرا، با تولید و ساخت انواع کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران، با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه با قیمت بسیار مناسب و همچنین به کارگیری جدیدترین فناوری‌های‌ روز دنیا، خرید و سفارش متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

جهت دریافت اطلاعات جامع و مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «tahviehsadra.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  • یک شرکت کانال‌کشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک شرکت معتمد و باتجربه می تواند با کمک  تیم حرفه‌ای و کار آزموده  و با به‌کارگیری تجهیزات مدرن و متریال‌های باکیفیت و نهایتا مشاوره رایگان و پشتیبانی، بهترین خدمات را به مشتریان ارایه دهد.

  • مجموعه‌ی شما علاوه بر ساخت لوازم کانال‌کشی چه خدمات دیگری ارایه می‌دهد؟

گروه تخصصی ما علاوه بر کانال‌سازی و کانال‌کشی کولر در حوزه‌های مختلف دیگری از جمله اجرا و نصب فلاشینگ‌ها، ساخت انواع دمپرهای صنعتی و ساخت انواع دریچه، خدمات خود را ارایه می‌دهد. کلیه خدمات انجام شده‌ در این مجموعه با تضمین کیفیت ارایه می‌شود.

  • شرکت شما در کدام مناطق تهران فعالیت دارد؟

مجموعه‌ی ما در تمامی نقاط تهران با بهره‌گیری از متخصص کانال‌کشی مجرب و کارآزموده در زمینه کانال‌کشی و ساخت محصولات تهویه مطبوع، آماده‌ی ارایه خدمات عالی به شما مشتریان عزیز است.

  • کانال‌سازی و کانال‌کشی کولر در سعادت‌آباد تهران برای چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

این کانال‌سازی در محیط‌های‌ صنعتی و مسکونی مختلفی از جمله: ساختمان‌ها، واحدهای سازمانی، کارخانه‌ها، ورزشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سوله‌های صنعتی و… استفاده می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *