اجرای فلاشینگ تهران یکی از گزینه‌های حفظ زیبایی و در عین حال امنیت ساختمان شما از عوامل خارجی همچون باد و باران است. در هر خانه یا ساختمانی قسمت‌های اصلی آن، اعم از سقف، دیوار و پنجره‌ها از اجزا و عوامل مختلفی تشکیل شده اند که با همدیگر از ورود عوامل خارجی به داخل خانه یا ساختمان جلوگیری می‌کنند. یکی از این اجزای مهم در تمامی این قسمت‌های ذکر شده فلاشینگ‌ها هستند.

اجرا و نصب فلاشینگ‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمان می تواند خانه و ساختمان شما را از ورود عوامل خارجی به داخل و مهمتر از همه ورود آب  برف و باران و رطوبت جلوگیری کند و در امان نگه دارد .به همین دلیل باید در هنگام ساخت خانه و یا ساختمان خود با استفاده از عناصر کاربردی  از نصب فلاشینگ تهران غافل نشوید. چرا که می توانید با نصب و اجرای فلاشینگ تهران به صورت حرفه‌ای در نهایت ساختمان و خانه خود را از آسیب‌ها و پرداخت هزینه‌های اضافی در امان نگه دارید .

در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع فلاشینگ مختص به قسمت‌های مختلف ساختمان و همچنین نصب و اجرای فلاشینگ تهران آشنا شوید.

انواع فلاشینگ از نظر مکان نصب

انواع فلاشینگ از نظر مکان نصب

برخی از قسمت‌های موجود در سقف، دیوارهای خارجی یا حتی پنجره‌ها در معرض نشتی و ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان هستند. همین امر سبب افزایش اهمیت اجرای فلاشینگ برای ساختمان شما خواهد شد.

فلاشینگ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها از متریال‌های گوناگونی ساخته شده اند. همچنین آنها دارای کاربردهای مختلفی هستند که شما می توانید متناسب با مکان مورد نظر فلاشینگ مورد نیاز را انتخاب و اجرا نمایید. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم انواع فلاشینگ از نظر مکان نصب را به شما معرفی کنیم .

این ورق‌های فلزی پرکاربرد دارای ساختار خم کاری شده‌ای هستند که اشکال گوناگونی را در آنها ایجاد نموده است. شما نیز می‌توانید با انتخاب تیم اجرا و نصب فلاشینگ تهران به صورت حرفه‌ای در کاهش هزینه‌های نگهداری ساختمان و خانه خود بسیار تاثیر گذار باشید. از جمله مهم‌ترین فلاشینگ‌ها از نظر مکان نصب می توان به فلاشینگ دیوار یا نما، فلاشینگ سقف و پنجره اشاره نمود .

اجرای فلاشینگ تهران برای نما و دیوارها

اجرای فلاشینگ تهران برای نما و دیوارها

یکی از مهمترین عواملی که سبب آسیب به نمای بیرونی ساختمان و حتی قسمت‌های داخلی خواهد شد رطوبت ایجاد شده از بارش برف و باران است .بارش برف و باران و ورود رطوبت به قسمت‌های درونی خانه می تواند ابتدا سبب آسیب به نمای ساختمان، تجمع و رشد انواع قارچ‌ها، میکروب‌ها و آلودگی‌های دیگر گردد. این آلودگی‌ها به مرور زمان به قسمت‌های داخلی ساختمان نیز نفوذ کرده و علاوه بر آسیب و خراب کردن نمای خانه و ساختمان شما می تواند هزینه‌های بسیاری را به بار آورد .

اما تیم اجرای فلاشینگ تهران به صورت حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از فلاشینگ‌های مختص به نمای ساختمان در اشکال گوناگون در این قسمت‌ها از ایجاد چنین وقایعی جلوگیری کنند. با استفاده از فلاشینگ نما در قسمت‌های مختلف دیوارها و نمای ساختمان به ویژه قسمت‌هایی که دارای درز و اتصال‌ هستند می‌توان از ورود هرگونه عوامل خارجی به داخل جلوگیری کرد .

اجرای فلاشینگ تهران برای سقف

اجرای فلاشینگ تهران برای سقف

همانطور که می دانید مصالح و متریال‌های گوناگونی برای پوشش سقف خانه‌ها و ساختمان‌های مختلف موجود است. از این رو استفاده از هر کدام از این مصالح دارای روش‌های نصب و اجرا، مزایا و طول عمر‌های مختلفی هستند. از این رو نگهداری و نصب صحیح آنها می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌ها و حتی ورود عوامل خارجی به داخل خانه یا ساختمان شما بسیار تأثیر گذار باشد.

در قسمت سقف ساختمان، اجرای فلاشینگ تهران برای سقف خانه و ساختمان‌ها پس از اجرای اصلی سقف بسیار حائز اهمیت است. این ورق‌های فلزی برای سقف‌های شیروانی و سقف‌هایی که دارای اتصالات بسیار هستند، می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

زمانی که شما از فلاشینگ سقف استفاده می‌کنید از ریزش آب بر روی دیوارها و دیگر قسمت‌های ساختمانی جلوگیری خواهد شد. در این مرحله شما با استفاده از فلاشینگ سقف می‌توانید هزینه‌های اجرای فلاشینگ در قسمت‌های دیگر را نیز کاهش دهید .شما تنها با نصب فلاشینگ تهران علاوه بر ایمنی و کاهش هزینه‌های نگهداری ساختمان خود به زیباتر شدن ساختمان و خانه خود نیز کمک خواهید کرد .

اجرای فلاشینگ تهران برای پنجره

همانطور که در بالا گفته شد فلاشینگ‌ها ورق‌های عمدتاً فلزی هستند که برای پوشاندن درزها و قسمت‌هایی که احتمال ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل ساختمان را افزایش می‌دهند، استفاده می‌شوند. تنوع بالا در طرح، جنس و نوع فلاشینگ‌ها سبب گردیده‌اند که محدودیتی در مکان اجرای آنها وجود نداشته باشد. به این گونه نصب فلاشینگ تهران در قسمت‌های دیگر همچون پنجره‌ها یکی دیگر از کاربردها و مزایای بسیار این قطعات فلزی است .

فلاشینگ پنجره، همانطور که از نام آنها پیداست در اطراف و لبه‌ پنجره‌ها نصب خواهند شد. با نسب این نوع فلاشینگ در اطراف پنجره‌ها، از ورود آب و رطوبت و حتی برخورد برف و باران و عوامل دیگر به داخل جلوگیری خواهد شد. فلاشینگ‌های پنجره با ایجاد یک لبه فلزی در بالای پنجره‌ها، یک نوع آب بندی و محافظ بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. علاوه بر آن نمای ساختمان و پنجره‌های شما را نیز زیباتر خواهد کرد.

یادآور می‌شویم که فلاشینگ‌های پنجره دارای جنس و متریال‌های مختلفی هستند. شما می توانید متناسب با شرایط جوی محل زندگی خود نوع فلاشینگ پنجره مناسب را انتخاب نمایید .

اجرای فلاشینگ تهران برای پنجره

انواع فلاشینگ از نظر اجرا

یکی دیگر از دسته بندی‌های این محصولات، انواع فلاشینگ از نظر اجرای آنها است.در این نوع دسته بندی می‌توان انواع فلاشینگ را به فلاشینگ‌های خارجی و داخلی دسته بندی نمود.

در نوع خارجی منظور از فلاشینگ‌هایی است که پس از اجرا و نصب در معرض دید و قابل مشاهده هستند. به همین دلیل زیبایی و ظاهر این نوع فلاشینگ بسیار حائز اهمیت است. از طرفی فلاشینگ‌های خارجی چون در معرض مداوم تابش نور آفتاب و یا بارش برف و باران قرار دارند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل نسبت به انتخاب نوع متریال به کار رفته در آن‌ها بسیار کوشا باشید .

در دسته دوم فلاشینگ از نظر اجرا، فلاشینگ‌های داخلی هستند که در معرض دید قرار نخواهند گرفت. ظاهر و زیبایی این نوع فلاشینگ چندان اهمیتی ندارد؛ چرا که در مقابل دید عموم قرار نخواهند گرفت .

از این نوع فلاشینگ‌ در قسمت‌های داخلی که امکان ورود آب وجود دارد، جهت هدایت جریان آب یا قسمت‌هایی که دارای برآمدگی هستند می‌توان استفاده نمود.

نحوه اجرای فلاشینگ تهران

نحوه اجرای فلاشینگ تهران

پس از معرفی انواع فلاشینگ نوبت به نصب فلاشینگ خواهد رسید. همانطور که می‌دانید فلاشینگ‌ها متناسب با مکان و نوع کاربرد آنها بسیار متفاوت هستند .

ناگفته نماند انتخاب تیم حرفه‌ای در نصب و اجرای فلاشینگ تهران یکی از نکات بسیار مهمی است که می‌تواند در هزینه‌های نصب، اجرا و نگهداری ساختمان شما تاثیر گذار باشد. چراکه سپردن نصب و اجرا به تیمی زبده و با تجربه می‌تواند در هزینه‌های نهایی و آسیب‌های وارده پس از نصب بسیار موثر و سبب کاهش آنها گردند .

از این رو شما باید در انتخاب تیم مورد نظر برای اجرا و نصب فلاشینگ تهران بسیار اهمیت دهید چراکه ظرافت و دقت در اجرای این کار بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهم‌ترین عوامل در نصب فلاشینگ تهران بررسی نواحی مورد نظر جهت اجرای فلاشینگ است. به این معنا باید ابتدا محل مورد نظر به صورت کامل عایق بندی گردد. از این رو کارشناسان مربوطه با بررسی نوع جنس و متریال به کار رفته در ناحیه موردنظر می‌توانند مناسب‌ترین متریال را جهت عایق بندی انتخاب کنند. انتخاب دقیق چنین متریال و ارائه نتیجه نهایی مناسب کار هر فردی نیست و نیازمند دانش، تخصص و تجربه کافی در این زمینه است .

از جمله مهمترین مراحل نصب و اجرای فلاشینگ تهران عبارتند از:

  • در مرحله اول با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و دقیق ورق‌های فلاشینگ متناسب با شکل محل مورد نظر برش داده خواهد شد .
  • پس از برش ورق‌ و ایجاد خمکاری‌ها، یک لایه ضد زنگ بر روی تمامی قطعات فلاشینگ قرار خواهد گرفت تا از قرار گرفتن در مقابل عواملی همچون خورشید، برف و باران و … در امان باشند .
  • در مرحله بعدی نصاب فلاشینگ، اقدام به زیرسازی محل مورد نظر جهت نصب فلاشینگ خواهد کرد. انتخاب نوع متریال و مصالح برای زیرسازی باید متناسب با نوع متریال به کار رفته در ناحیه مورد نظر باشد. به طور معمول با استفاده از بتن و سیمان برای زیرسازی اقدام خواهند کرد. زیرسازی باید محکم و صاف باشد؛ چراکه در اجرا و طول عمر فلاشینگ شما بسیار تأثیر گذار خواهد بود .
  • میزان شیب اجرای زیر سازی برای نصب فلاشینگ تهران توسط کارشناسان و نصابان تعیین و اجرا خواهد شد. برای مثال میزان این شیب در قسمت اجرای فلاشینگ پنجره‌ها رو به بیرون و برای قسمت‌های دیگر مانند دیوارها فاقد شیب خواهد بود .
  • پس از مرحله زیرسازی نوبت به مرحله آبچکان خواهد رسید. در این مرحله نصابان فلاشینگ برای اجرای فلاشینگ باید فاصله ۳ الی ۵ سانتی متری فلاشینگ‌های اجرا شده از دیوار و یا سطح مورد نظر را رعایت کنند. این میزان فاصله برای جلوگیری از تماس مستقیم رطوبت و آب برف و باران با قسمت‌های زیرین مانند سقف یا دیوارها است .
  • پس از مرحله آبچکان مرحله آب بندی و یا مرحله آخر خواهد بود. در این مرحله فلاشینگ مورد نظر با توجه به نوع و اشکال آنها، همچنین متناسب با محل قرارگیری با استفاده از پرچ، جوش و اتصالات خاص خود محکم و در جای خود محکم نصب خواهد شد .
مزایای اجرا و نصب فلاشینگ تهران

مزایای اجرا و نصب فلاشینگ تهران

نصب و اجرای فلاشینگ‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمان علاوه بر جنبه زیبایی دارای مزایای بسیاری است. از جمله این مزایا عبارتند از :

  • عایق بندی نقاط و جلوگیری از ورود رطوبت به قسمت‌های زیرین و داخلی ساختمان که یکی از مهم‌ترین مزایا و دلایل استفاده و نصب فلاشینگ تهران است .
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از این صفحات فلزی پوشاندن درز‌ها و محل اتصالات قطعات مانند اتصالات بین دو دیوار و یا قسمت‌های مختلف سقف است.
  • عایق خوبی جهت جلوگیری از ورود و خروج هوا به داخل و خارج از ساختمان است که می تواند در هزینه‌های شما بسیار تاثیر گذار باشد .
  • پنهان کردن و یا پوشاندن قسمت‌هایی که دارای ظاهری نامناسب و زشت هستند .
قیمت نصب فلاشینگ تهران

قیمت نصب فلاشینگ تهران

تا این قسمت به خوبی متوجه شده‌اید که فلاشینگ‌ها دارای انواع و کاربرد‌های مختلفی هستند و هر کدام از آنها  را می‌توان در قسمتی از ساختمان نصب و اجرا نمود. قیمت اجرای فلاشینگ تهران با توجه به اوضاع اقتصادی و نوسانات موجود در بازار، ثابت نیستند و به عوامل مختلفی بستگی دارند .

علاوه بر نوسانات موجود، قیمت متریال اولیه برای ساخت و تولید فلاشینگ از موارد مهم و تأثیر گذار در قیمت روز انواع فلاشینگ هستند. برای مثال فلاشینگ‌ها دارای انواع مختلف آلومینیومی، استیل، فولادی، گالوانیزه، روغنی، چوبی و … هستند .

پس از آن می‌توان به عواملی همچون قیمت نصاب جهت نصب فلاشینگ مورد نظر و متراژ مورد نیاز برای ساختمان شما اشاره نمود .

در نهایت با مشخص شدن جنس و میزان متراژ مورد نیاز فلاشینگ برای اجرای ساختمان شما هزینه اجرت نصاب، قیمت نهایی را برای شما مشخص خواهد کرد. از این رو شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از مجموعه صدرا با قیمت به روز و متعارف اجرای انواع فلاشینگ تهران آشنا شوید .

شما نیز اگر می خواهید از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید و فلاشینگ مورد نیاز خود را به صورت اصولی و حرفه‌ای اجرا کنید؛ همین حالا با تیم صدرا تماس حاصل فرمایید و خدمات مورد نیاز خود را در این زمینه با بالاترین میزان کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنید .

در نهایت

اگر می‌خواهید خانه و ساختمان خود را از ورود عوامل خارجی و همچنین آسیب‌های احتمالی ناشی از رطوبت و برف و باران در امان نگه دارید همین الان برای نصب فلاشینگ تهران اقدام نمایید. فلاشینگ‌ها دارای انواع، اندازه و طرح‌های مختلفی هستند که شما می توانید متناسب با نوع نیاز و بودجه خود آنها را نصب و اجرا نمایید.

گروه صدرا جهت اجرای فلاشینگ تهران یکی از تیم‌های باتجربه در این زمینه است که شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از آنها از شرایط و نحوه اجرای کار به خوبی با خبر باشید. در این مطلب تلاش نمودیم تا شما را با اجرای فلاشینگ تهران و انواع فلاشینگ از نظر اجرا آشنا کنیم. امیدواریم که از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *