فلاشینگ نمای ساختمان

در ساخت و ساز خانه  از اصولی ترین مواردقابل توجه که در قیمت آن خانه نیزاثرگذار است.نمای ظاهری آن است.که افرادبه آن توجه میکنند. ودربعضی موارد،مانند ساختمان های قدیمی تاریخی، به منظورجلوگیری ازتخریب،به ترمیم و راهی برای شکل گرفتن نمای قدیمی دارند.فلاشینگ نما تهویه صدرا
در این نوشته میخواهیم درارتباط با فلاشینگ نماشما، اطلاعات مناسبی را در اختیارتان قراردهیم.که دقیقافلاشینگ نما چیست؟!، کاربردهای آن و چگونه درنمای ساختمان اثرگذار است؟!
پس تا آخراین مقاله با ما همراه باشید.

تعریف دقیق فلاشینگ نما

فلاشینگ نما گزینه مناسب و کاربردی در اجرای نمای خارجی ساختمان است.با استفاده از این ابزاربه راحتی نمای ساختمان را با توجه به معماری زیبا و بسیارجذاب پوشش داد.به صورت کلی فلاشیگ نما پوششی فلزی برای دیوارهای خارجی ساختمان مثل دیوارپشت بام،حیاط،جلو پنجره برای محافظت درمقابل برف و باران است که ازساختمان درشرایط گوناگونی محافظت کرده و جذابیت سازه را همچنین به صورت مداوم حفظ کرده و زیبایی ظاهری را تغییرنخواهدداد.البته این تنها کاربرد فلاشینگ نیست بلکه به عنوان وسیله جانبی جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان کردن شیروانی استفاده میشود.

انواع فلاشینگ

  1. نبشی
  2. یو
  3. تاج
  4. سه پله

مزایای این وسیله

۱. فلاشینگ موجب میشود،نمای روبه رویی ساختمان در برابر عوامل طبیعی مثل برف و باران دوربماند و  آسیب نبیندو تخریب نشود.

۲.همچنین باعث جذاب کردن نمای ساختمان میشودکه این زیبایی را میتوان بارنگ آمیزی مناسب فلاشینگ ها چندین برابر کردوجلوه ی قشنگ تری را به ساختمان بخشید.

۳. باعث محافظت ازنمای قدیمی و ازفرسایش و نابودی ساختمان جلوگیری میکند.

۴. موجب ایجاد نمای جدید در ساختمان خواهدشد.

۵. ایجاد المان های طرح دار مدرن و امروزی روی ساختمان که بسیارتاثیرمثبتی در جلوه ساختمان دارد.

۶.  باعث افزایش چشمگیرطول عمرنماساختمان میشود.

هزینه نصب و خرید

همانطور که در مقاله اشاره شد فلاشینگ انواع مختلفی از نظر ابعاد، جنس، شکل و ضخامت دارد که در رابطه با قیمت فلاشینگ باید گفت به عوامل بسیاری مانند، نوع آلیاژ ورق فلاشینگ ، ضخامت ورق فلاشینگ نما، ابعاد فلاشینگ ( عرض و طول ) ورق و نوع خم بستگی دارد.
که به طور کلی باید گفت قیمت گذاری در این مورد بستگی به انتخاب جزئیات و انتظارات شما دارد.

معرفی انواع آن

یو شکل:

فلاشینگ یوشکل
فلاشینگ یوشکل مناسب

مثل حرف لاتین U خم شده و زاویه 90 درجه دارد.که لبه هادر این مدل به سمت داخل خم های کوچکی دارند.که باعث میشوند نما در طول کار موج دارنشود.همینطورظاهر مناسبی را درساختمان ایجاد میکند.این فلاشینگ استحکام زیادی داردو بسیارمقاوم است که در رنگ و ابعاد مختلفی تولید میشوند.

سه پله:

فلاشینگ سه پله
فلاشینگ سه پله خوب

این نوع لبه های خم شده ای داردکه این مدل بیشتربه منظورجلوگیری از پوسیدگی ورق ها استفاده میشود.

نبشی:

فلاشینگ نما نبشی
فلاشینگ نما نبشی خوب

دارای لبه ای خم شده به خارج است که استحکام و ظاهر زیبایی میبخشند.این نوع نیز در ابعاد و رنگ های متنوعی ساخته میشوند.

تاج:

فلاشینگ نما ثابت
بهترین فلاشینگ نما ثابت

با زاویه های مشخصی تولید شود. که بخش های مختلفی داردبه نامهای رویه،فوم و فلاشینگ زیره است.این مدل بسیار کاربردی است و خیلی پرطرفدار است.همچنین قابلیت آب بندی و پوشش موج ساندویچ پنل  را دارد.

سخن آخر:

متخصصان مجموعه تهویه صدرا در زمینه اجرای دقیق وبی نقص مجموعه تهویه صدرا   آماده ارائه خدمات به شما همراهان گرامی هستند. متریال استفاده شده درانجام پروژه‌ دارای بهترین کیفیت و مطابق  استانداردهای جدیدمی باشند.درصورت تمایل به مجموعه تهویه صدرا  می توانید با کارشناسان ما درتماس باشید.ممنون که تا انتهای این مقاله باما همراه بودید،امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را به شما انتقال داده باشیم.

شماره های تماس:

تلفن 02166320929
همراه 09121394935

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *